Vraag

Internet blijft uitvallen, terwijl ik dit zeer nodig heb

  • 17 June 2022
  • 11 reacties
  • 193 keer bekeken

Graag zou ik niet om de week internet hebben die alleen maar uitvalt zonder verklaring. monteur is geweest heeft alles aangesloten, standaard ICT dingen zoals opnieuw opstarten etc, ook gedaan, helpt niet. andere monteur die langs kwam voor een ander probleem zei dat jullie dit alleen oplossen als het vaker gebeurd, well thats the case

 


11 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @Steelllocker,

Wat frustrerend dat je last hebt van wegvallend internet! 
Natuurlijk ga ik graag op onderzoek uit om dit op te lossen. Wanneer is de laatste monteur langs geweest? En wil je het klantnummer van deze verbinding in jouw forumprofiel invullen zodat ik mee kan kijken?

Goedemorgen @Steelllocker,

Wat frustrerend dat je last hebt van wegvallen internet! 
Natuurlijk ga ik graag op onderzoek uit om dit op te lossen. Wanneer is de laatste monteur langs geweest? En wil je het klantnummer van deze verbinding in jouw forumprofiel invullen zodat ik mee kan kijken?

Zojuist toegevoegd, sorry voor het late antwoord, werk was zeer druk, zojuist weer internet uitgevallen tijdens een meeting. zeer irritant.

Monteur was hier enkele weken geleden (weet niet 100% meer precies) 

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @Steelllocker,

Bedankt voor de reactie!
Ik heb de verbinding gemeten en zie daar geen verstoringen naar voren komen. Gaat het in dit geval om zowel bekabeld internet al Wifi? 

Als het internet weer wegvalt adviseer ik je om naast een herstart of reset van het modem ook om de FTU/NT (kastje waar het modem op aangesloten is in de meterkast) van de stroom te halen en opnieuw op te laten starten. 

Goedemiddag @Steelllocker,

Bedankt voor de reactie!
Ik heb de verbinding gemeten en zie daar geen verstoringen naar voren komen. Gaat het in dit geval om zowel bekabeld internet al Wifi? 

Als het internet weer wegvalt adviseer ik je om naast een herstart of reset van het modem ook om de FTU/NT (kastje waar het modem op aangesloten is in de meterkast) van de stroom te halen en opnieuw op te laten starten. 

Hi, herstart van beide kastjes is gedaan toen de monteur hier was en ik heb het modem zelf ook al een paar keer herstart. Bekabeld internet heeft er het meeste last van (wifi duurt meestal even voordat het wegvalt en bij die tijd is het alweer terug) maar ik, zit zelf op bekabeld en het is zeer vervelend als alle online programma's gewoon disconnecten tijdens een meeting...

Reputatie 7
Badge +6

Hey @Steelllocker 

Ik kan mij heel goed voorstellen dat het frustrerend is als de verbinding weg valt. Helemaal als dit tijdens een meeting gebeurd. Is het internet vandaag ook nog weggevallen? 

Want zoals ik schreef worden er nu geen verstoringen of verbrekingen gemeten op dit moment of eerder vandaag. 

@Rick S. 

Nee geen storingen nog vandaag, zoals te zien is in mijn ss is het nogal random wanneer het wegvalt,. maar over het algemeen eens per week soms twee keer per week

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag, 

Het lijkt mij verstandig dat we verder op onderzoek gaan als het probleem zich weer voor doet. Natuurlijk hoop ik dat het niet meer gebeurd, maar vanaf dat punt kan ik vermoedelijk ook meer betekenen. Als ik nu geen verbrekingen of verstoringen meet is de verbinding in principe in orde en kan ik geen ticket aanmaken of monteur langs sturen.  

Goedemiddag, 

Het lijkt mij verstandig dat we verder op onderzoek gaan als het probleem zich weer voor doet. Natuurlijk hoop ik dat het niet meer gebeurd, maar vanaf dat punt kan ik vermoedelijk ook meer betekenen. Als ik nu geen verbrekingen of verstoringen meet is de verbinding in principe in orde en kan ik geen ticket aanmaken of monteur langs sturen.  

Het blijft gebeuren

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen, 

Bedankt voor het sturen van de log! 
Ik wil kijken of ik wellicht toch een monteur aan kan sturen. Als ik nu een meting start worden er wederom niet direct verstoringen gemeten, dus ik ga het op een andere manier proberen. Wanneer zou dit eventueel uitkomen voor jullie?

 

Goedemorgen, 

Bedankt voor het sturen van de log! 
Ik wil kijken of ik wellicht toch een monteur aan kan sturen. Als ik nu een meting start worden er wederom niet direct verstoringen gemeten, dus ik ga het op een andere manier proberen. Wanneer zou dit eventueel uitkomen voor jullie?

 

we bellen ook met jullie atm, sorry dat ik hier niet meer heb gereageerd

Reputatie 7
Badge +6

Dat is natuurlijk ook prima! Mocht ik toch nog iets voor jullie kunnen betekenen hoor ik het graag 😉

Reageer