Vraag

internet buitengebied

  • 10 November 2017
  • 3 reacties
  • 179 keer bekeken

Ik heb twee maanden geleden internet buitengebied via 4G modem besteld en ontvangen. Zou gratis zijn omdat ik al internet van KPN had. Geinstalleerd en tevreden. Echter toch eerst € 47.81 en maand later € 39 afgeschreven. KPN gebeld een uur in de wacht en gesproken met 4 medewerkers, 3 gaven mij gelijk en zeiden ja het is gratis maar ik weet niet hoe dat in te stellen. Zou terug gebeld worden of gemaild worden.
Niets gehoord dus betalingen gestorneerd. herinnering ontvangen, zojuist gebeld en half uur aan de telefoon en toen tijdens wachten verbinding verbroken.. Ik word GEK !!! Wie van KPN kan wel een oplossing bedenken???? HELP!!!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Goedenavond @FrankBenZ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat naar om te lezen dat er toch abonnementskosten in rekening zou gebracht terwijl het internet buitengebied gratis zou moeten zijn voor u. Natuurlijk zoek ik graag uit hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen. Natuurlijk heb ik hier een aantal gegevens voor nodig.

Wilt u mij in een privébericht het factuurkenmerk, uw klantnummer, postcode + huisnummer, naam van de contractant/bedrijf en de laatste 4 cijfers van de IBAN sturen?
Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag meneer Brugman,

Bedankt voor uw privébericht!
Ik ben op onderzoek gegaan en tot de conclusie gekomen dat het account, waar het internet buitengebied onder valt niet helemaal goed ingesteld stond. Dit heb ik nu direct weer aangepast. Vanaf nu worden er dus geen kosten meer berekend voor het internet buitengebied. Daarnaast zag ik een notitie van eind oktober dat er ook al een verrekening voor de afgelopen 2 facturen is aangemaakt. Omstreeks 19-11 komt de nieuwe factuur uit. Ik adviseer u om deze af te wachten en te controleren of er geen kosten voor de komende maand geïncasseerd worden en of de creditering meegenomen is.

Als het nog niet helemaal klopt hoor ik dit natuurlijk graag!
Beste Rick,

Dat zou geweldig nieuws zijn. Fijn dat je het hebt opgepakt en aangepast. Ik laat het je weten als ik de nieuwe factuur hopelijk met 0.00 ontvang.
Bedankt voor de moeite!
Hartelijke groet,

Frank Brugman
Brugman en van der Zijden
020 624 8001

Reageer