Vraag

Internet in buitenland

  • 25 December 2018
  • 5 reacties
  • 238 keer bekeken

Ben nu al drie dagen in Istanbul en kan nog steeds geen data gebruiken. KPN gebeld en zit geen blokkade op mijn bundel (250mb voor EUR 25 gekocht). iPhone 8 alle instellingen nagekeken en alles staat goed maar werkt nog steeds niet. Word er gek van.

Heeft iemand nog een oplossing?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Goedemorgen @Mark Ketelaars ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Mijn excuses voor mijn late reactie. Tijdens de kerstdagen zijn wij niet op het forum actief geweest, vandaar mijn reactie nu pas. Is het inmiddels gelukt om verbinding te krijgen?

Internet in het buitenland werkt niet altijd even goed. In het buitenland maken we namelijk gebruik van netwerken van lokale providers. We zijn daarbij dus ook afhankelijk van deze netwerken en hebben daar zelf eigenlijk erg weinig invloed op. Het bereik is daarom ook niet altijd even goed. In het topic Tips voor een beter bereik in het buitenland geven we verschillende tips om het bereik te optimaliseren.
Het is opgelost want ben inmiddels in NL

HEb geen data kunnen gebruiken, de rest van het gezelschap wel....
Reputatie 7
Badge +6
Hm dan is het dus niet opgelost, maar heb je er dus geen last meer van. Het is goed om te lezen dat je weer internet kan gebruiken, maar het blijft natuurlijk erg frustrerend dat het niet gewerkt heeft en dat we tot nu toe ook niet weten waar het precies aan gelegen heeft.

Begrijp ik goed dat de rest van het gezelschap allemaal geen KPN klanten zijn (met mobiel)? Of zaten hier ook KPN klanten bij die wel verbinding hadden?

Ik ben bang dat het nu ook erg lastig wordt om nog te achterhalen wat precies de oorzaak is geweest. Heeft u dit probleem eerder gehad?
Anderen hadden geen KPN. Echter in Turkije hadden we allemaal dezelfde provider.

Nooit eerder dit probleem gehad. Zowel niet binnen als buiten EU.

Hopelijk was het eenmalig. Komende week kan ik het binnen de EU weer testen
Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag Mark,

Erg vreemd verhaal natuurlijk!
Gelukkig is er aankomende week dus weer een mogelijkheid om het te testen.
Houd u mij op de hoogte?

Als het probleem zich weer voordoet gaan we uiteraard verder op onderzoek uit!

Reageer