Bij ons is vandaag precies hetzelfde gebeurd. Wij kunnen echt niet weken wachten. Ons KPN telefoonnummer werkt nog wel, maar ons internet is verdwenen. Nadat we van abonnement zijn veranderd. Wat ook nog plaats heeft gevonden nadat KPN zelf contact met ons heeft opgenomen, en met het nieuwe abonnement kwam.
Ook stelde KPN vandaag in eerste instantie voor om het service team in te schakelen na een aantal metingen waar ze niet uit zijn gekomen, Het service team vertelde ons na telefonisch contact dat KPN hen zelf moet inschakelen anders zijn de kosten voor ons, terwijl de fout bij KPN zelf zit.
Daarna kregen we te horen dat er niks is terug te vinden over wat er gebeurd zou kunnen zijn, en dat ze niet weten wat het probleem is. De lijn is dood. Nu moeten we weer 24 uur wachten. We kunnen niet zonder pin in het weekend. Dus er is haast bij geboden. Als ons abonnement met een schakelaartje zo uitgezet wordt, hoe kan het zo lang duren dan voordat hij weer wordt ingeschakeld.
Het probleem zit er waarschijnlijk in dat we hebben gemaild dat we dubbele facturen hebben gekregen (nog van het stopgezette abonnement). Dat zou opgelost worden, maar ondertussen is ons nieuwe abonnement helemaal van de radar verdwenen en de correspondentie erover is ook niets van terug te vinden zei de dame aan de telefoon. Zou jij met ons contact op kunnen nemen?
Met vriendelijke groet,
Claudie
Beste antwoord door Lindsay
Bekijk origineel