Beantwoord

Internet verdwenen bij overstap

  • 23 March 2017
  • 10 reacties
  • 551 keer bekeken

Beste Tim,

Bij ons is vandaag precies hetzelfde gebeurd. Wij kunnen echt niet weken wachten. Ons KPN telefoonnummer werkt nog wel, maar ons internet is verdwenen. Nadat we van abonnement zijn veranderd. Wat ook nog plaats heeft gevonden nadat KPN zelf contact met ons heeft opgenomen, en met het nieuwe abonnement kwam.
Ook stelde KPN vandaag in eerste instantie voor om het service team in te schakelen na een aantal metingen waar ze niet uit zijn gekomen, Het service team vertelde ons na telefonisch contact dat KPN hen zelf moet inschakelen anders zijn de kosten voor ons, terwijl de fout bij KPN zelf zit.
Daarna kregen we te horen dat er niks is terug te vinden over wat er gebeurd zou kunnen zijn, en dat ze niet weten wat het probleem is. De lijn is dood. Nu moeten we weer 24 uur wachten. We kunnen niet zonder pin in het weekend. Dus er is haast bij geboden. Als ons abonnement met een schakelaartje zo uitgezet wordt, hoe kan het zo lang duren dan voordat hij weer wordt ingeschakeld.
Het probleem zit er waarschijnlijk in dat we hebben gemaild dat we dubbele facturen hebben gekregen (nog van het stopgezette abonnement). Dat zou opgelost worden, maar ondertussen is ons nieuwe abonnement helemaal van de radar verdwenen en de correspondentie erover is ook niets van terug te vinden zei de dame aan de telefoon. Zou jij met ons contact op kunnen nemen?
Met vriendelijke groet,
Claudie
icon

Beste antwoord door Lindsay 24 March 2017, 09:27

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi @Claudie!

Ik heb uw bericht even verplaatst naar een eigen topic, zodat we het overzicht kunnen behouden.:)

Wat een naar verhaal! U zult vast goed geschrokken zijn toen de boel er ineens uit lag! Ik wil heel graag op onderzoek uit voor u. Hopelijk kunnen we bij u ook meer voor u betekenen.

Zou u mij in een privéberichtje uw postcode/huisnummer en de naam van de contractant willen doorgeven? Dan kan ik er achteraan!
Goedeavond Lindsay,
Dank je wel voor je snelle reactie heb je een mailtje gestuurd.
Met vriendelijke groet,
Claudie
Reputatie 6
Badge +5
Goedemorgen Claudie,

Ik ben gaan zoeken en zie dat de backoffice gelukkig al aan het zwoegen is! Zij gaan u vandaag bellen.

Zullen we afspreken dat u een seintje geeft als u voor 15:00 niet gebeld bent? Ik ben zelf weekend vieren voor die tijd, maar @Elina is aanwezig!

Als u haar een mention kunt geven in een reactie op dit topic krijgt zij hier bericht van. Ik heb haar al ingelicht. 🙂
Dank je wel Lindsay heel fijn weekend. Ik zal @Elina onder het bericht zetten
Met vriendelijke groet,
Claudia
Beste Lindsay en @Elina

Bedankt voor de moeite die jullie doen. Ik hoop dat de backoffice het kan oplossen.
Met vriendelijke groet,
Claudia
Reputatie 6
Badge +5
Bedankt Claudia en natuurlijk heel graag gedaan!! U bent altijd welkom op het forum.

@Elina en ik zitten in de startblokken en wachten op uw seintje;)
Hallo @Elina,
Mijn man heeft nog niks gehoord van de backoffice. Zou jij ons verder kunnen helpen. Is het handig dat ik het telefoonnummer van mijn man in een prive bericht stuur?
Met vriendelijke groet
Claudia
Reputatie 2
Badge +2
Bedankt voor het seintje Claudie.

Lindsay heeft uw situatie super goed aan mij uitgelegd. Ik ga de backoffice nog eens aan de tand voelen.

Ik kom er zo snel mogelijk bij u op terug.
Reputatie 2
Badge +2
Hallo Claudie.

Ik heb contact opgenomen met mijn collega's van de backoffice. Zij hebben vanmiddag absoluut niet stil gezeten.

Spijtig genoeg is het probleem met uw internetverbinding nog niet opgelost. Er is aan het einde van de middag een storingsticket voor u aangemaakt. Met referentienummer CC0000015249581. Naar aanleiding van dit ticket wordt er binnen 8 kantooruren telefonisch contact met u opgenomen. Om door te spreken wat nu precies de verdere vervolgstappen zijn.

Op afstand zijn de problemen als gezegd niet op te lossen. Ik baal er wel van dat hierover geen contact met u of uw man is opgenomen. Dat is niet zoals het hoort. Ik heb dan ook flink gemopperd hierover tegen mijn collega's van de backoffice.

Ik ga er van uit dat u nu binnen 8 kantooruren alsnog wordt gebeld. Zo niet. Trek dan meteen weer bij mij of @Lindsay aan de mouw. Wij helpen u graag!
Reputatie 6
Badge +5
Hallo @Claudie!

Ik hoop dat u ondanks de nare internetproblemen nog wel een fijn weekend heeft gehad. Lekker van de zon genoten?

Zo te zien staat er morgenochtend tussen 09:00 en 11:00 een monteur bij u op de stoep! Super! Laat u ons nog even weten hoe het is gegaan? 🙂

Reageer