Beantwoord

Kanvas registratie en BAG

  • 23 August 2017
  • 1 reactie
  • 330 keer bekeken

Ik kan mijn zakelijke Internetaansluiting en mijn mobiele abonnementen niet combineren omdat de Kanvas registratie van mijn internet/vaste telefoon aansluiting niet klopt, die staat op Nr 13 terwijl mijn zaak op nr 11 gevestigd is, conform het kadaster BAG systeem het huisnummer op de gevel en bij de brievenbus en bij de voordeur en de Kamer van Koophandel inschrijving. Nr 13 is een partikuliere bovenwoning met een andere voordeur en ik zie dat de nrs 9 en 11 wel in het Kanvas systeem voorkomen. Niet Nr 11A, hetgeen ook een bovenwoning is met een andere voordeur. Mijn provider XS4ALL blijft bij het standpunt dat zij niets kunnen doen en dat ik bij KPN moet zijn. KPN zegt dat zij alleen maar in Kanvas willen wijzigen als ik alles bij KPN onderbreng. Ik ben al maanden bezig en wordt het zat met deze kastje-muur situatie. Ik denk dat ik maar naar de konsumentenautoriteit stap. KPN dient te zorgen dat het Kanvas systeem overeenstemt met het Kadaster BAG systeem en geen misbruik te maken van zijn Kanvas monopoly positie.
icon

Beste antwoord door Lindsay 24 August 2017, 18:12

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hi @Mekhong,

Oei, dit is wel een hele zure situatie! Ik kan zelf namelijk niets voor u betekenen 😞

Ik mag niet bij gegevens van XS4ALL klanten, die kan ik niet benaderen. De lijnen die XS4ALL afneemt bij 'KPN Wholesale' en KPN zelf zijn twee volledig gescheiden onderdelen. Dat wordt ook goed in de gaten gehouden door de ACM.

Zelf kom ik dus met geen mogelijkheid bij uw gegevens. XS4ALL heeft echter zelf wél een ingang bij KPN Wholesale. Ze mogen u hier absoluut niet voor op pad sturen, want u kunt hier zelf ook niet bij komen. Wholesale heeft een opdracht nodig van XS4ALL om iets te mogen wijzigen.

Dit kunt u dus ook 1 op 1 doorgeven aan XS4ALL. Zij hebben hun eigen ingang bij Wholesale, en moeten ook wel snappen dat wij niet in de gegevens van hun klanten mogen neuzen.🤓

Sorry dat ik u niet zelf kan helpen!! Ik had het graag opgelost voor u. Ik vertrouw erop dat XS4ALL met deze informatie de opdracht alsnog netjes doorzet.

Reageer