Vraag

Kastje naar de muur

  • 1 May 2015
  • 5 reacties
  • 334 keer bekeken

Badge
KPN, ik heb een aantal weken geleden een ADSL verbinding aangevraagd bij jullie vanwege een verhuizing. Helaas heeft de medewerker die dat zou regelen dit niet vastgelegd en schijnbaar de aanvraag nooit ingediend.

Nu ben ik al sinds woensdag elke dag aan het bellen met de klantenservice maar die helpen me niet verder, het bericht is dat ze gaan 'proberen' het te escaleren.

Nu zit ik echter met een ophanden verhuizing en de KPN maakt er mijn probleem dat er geen internetverbinding op locatie is. Krijg bijna het gevoel dat ze het nog mijn eigen schuld vinden ook.

Hoe kan ik dit verder escaleren? Iemand moet toch in staat zijn een internet verbinding te regelen op korte termijn?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste MartijnvK,

Het moet een flinke stress situatie zijn om bij de verhuizing geen verbinding te hebben op de nieuwe locatie. Er zijn zeker mogelijkheden tot escalaties, al helemaal wanneer KPN een fout heeft gemaakt. Het maakt het wellicht nog wel lastig als ik dit niet kan aantonen. Voor een nieuwe klant mag niet zomaar een levering worden versneld, hier kan KPN als provider zelfs een boete voor krijgen omdat wij dan misbruik maken van onze positie. Voor een verhuizing geld hetzelfde.

Daarnaast kunnen niet alle aansluitingen versneld geleverd worden, bijvoorbeeld wanneer er laswerkzaamheden of ondergrondse werkzaamheden benodigd zijn.

Uiteraard wil ik wel graag voor u kijken wat de mogelijkheden zijn, met andere woorden ga ik ook voor u proberen om een escalatie in behandeling te laten nemen. Ik kan echter niets beloven. Zou u mij een privébericht willen sturen met de oude postcode en huisnummer, nieuwe postcode en huisnummer, bedrijfsnaam en telefoonnummer?
Badge
Zojuist een bericht verstuurd! Heb op onze nieuwe locatie nog steeds geen internet door diverse in mijn ogen onbegrijpelijke problemen.
Reputatie 7
Badge +11
Beste Martijn,

Dat is uiteraard geen goed bericht! Ik heb uw privéberichten ontvangen en gelezen, ik begrijp heel goed dat deze situatie voor veel onrust zorgt en bedrijfsvoering bijna onmogelijk maakt.

Uw eerdere order staat geannuleerd. Ik heb de medewerkers die met de nieuwe order bezig zijn gevraagd wat de verwachtingen zijn. Er is gisteren een nieuwe order ingevoerd die met een uitzonderlijke korte levertijd geleverd wordt. Volgens mijn informatie is al een afspraak met u gemaakt dat op 21-05 tussen 08.00 en 10.00 uur een monteur komt om de verbinding op te leveren. Het gaat mij niet lukken om de order nog eerder op te leveren. De order is in goede handen en ik heb er alle vertrouwen in dat het donderdag in orde komt.

Indien u vragen heeft of ik iets voor u kan betekenen dan verneem ik dat graag!

U kunt mij tevens altijd een privébericht sturen.
Badge
Hallo Tim

er is inderdaad een afspraak voor donderdag ochtend, je collega zou zelfs proberen om morgenmiddag al iemand langs te sturen. Ga er vanuit dat we uiterlijk donderdag weer online zijn.

Bedankt voor je hulp,

Martijn
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Martijn,

We gaan er inderdaad vanuit dat u uiterlijk donderdag weer online bent! Goed om te zien dat u ondanks de gehele situatie vertrouwen heeft.

Ik lees graag uw vervolg ervaringen.

Reageer