Klacht indienen

  • 1 December 2019
  • 1 reactie
  • 72 keer bekeken

. Als is al aanwezig. Het wachten is nu op het NT kastje en de aansluiting op de wijkcentrale de overtakes zijn inmiddels al heel laag weg. Waneer ik naar kpn bel krijg ik te horen dat de aannemer nog contact met kpn moet zoeken en van de aannemer hoor ik dat kpn gewoon niet komen. Kastje naar de muur.  Hiervoor had ik al grote problemen om uiteindelijk na veel telefoonverkeer uiteindelijk een noodpakket te krijgen. Soms hangen medewerkers gewoon op als ze het zelf niet meer snappen. Ik heb 2pubers in huis en zou het daarom heel fijn vinden als kpn de communicatieproblemen met de aannemer zelf oplost. Het kost ze 1 telefoontje. Ik wil hierover een klacht indienen en de wens uitspreken dat ik deze week nog internet krijg. Ik zou het immers al eind september hebben gekregen. 

Grt Esther 


1 reactie

Reputatie 5
Badge +5

Goedemiddag Ester,

Uiteraard begrijpelijk dat u het er een beetje klaar mee bent. Zeker als u ook nog met twee pubers zonder Wifi moet dealen. Ik kijk graag met u mee voor een oplossing. Hebt u voor mij uw bedrijfsnaam, postcode, huisnummer, eventuele ordernummer, volledige naam en ter verificatie uw geboortedatum? U kunt de gegevens in een privébericht naar mij toe sturen. 

Reageer