Vraag

klacht ingediend, maar geen reactie!

  • 29 January 2021
  • 6 reacties
  • 82 keer bekeken

Op 13 januari heb ik, na veelvuldig contact met KPN  een klacht ingediend, omdat al het eerdere contact met KPN medewerkers helaas geen resultaat opleverde.. Ik werd van hot naar her gestuurd!

In de bevestiging die ik ontving van het indienen van de klacht, staat dat KPN binnen 5 werkdagen reageert. Echter, het is nu 29 januari en ik heb nog reactie ontvangen. Ik kan ook niet reageren op het e-mailadres. 

Klantvriendelijkheid is ver te zoeken.. Dan druk ik me nog mild uit. Wanneer gaat er alsnog iemand op mijn klacht reageren?

 

groet


6 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Goedemorgen @DARE,

Bedankt voor je bericht. Ik ga uitzoeken wat er precies speelt en kom bij je terug zodra ik meer weet. 

Goedenavond,

De klachtbehandelaar heeft mij 20 dagen geleden gebeld en dingen toegezegd, maar hier heb ik nog niks van gezien.

Nu is het ook nog eens zo dat  de kosten van het abonnement die jullie voor mij hebben opgezegd, weer van mijn rekening is gehaald.  

Hoe moeilijk kan het zijn??

Ik wil heel graag iemand van de klachtenservice spreken.

groet

 

 

 

 

Goedenavond, 

 

Ik heb contact gehad met de klachtbehandelaar.

Nu hopen dat het snel afgehandeld wordt. 

Thanks.

DARE

 

Reputatie 5
Badge +10

Goedemorgen @DARE, zoals beloofd zou ik vandaag in de ochtend meteen voor je aan de slag gaan. Van wat ik heb begrepen heeft de klachtenafdeling wat vertraging opgelopen en dat is de reden dat jouw ingediende klacht nog niet is opgepakt. Excuses daarvoor!

In overleg met mijn collega van de klachtenafdeling zal jouw klacht deze week met voorrang worden opgepakt. Laat je mij weten wanneer je contact hebt gehad met de klachtbehandelaar?

Heel graag! En alvast bedankt. 

Tot maandag. 

Groet 

Reputatie 5
Badge +10

Hi @DARE,

Welkom op het zakelijk KPN forum!

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Fijn dat je jouw klantnummer in je account hebt ingevuld, zo kon ik meteen op onderzoek gaan. Ik zie dat de klacht is ingediend maar dat het nog niet in behandeling is genomen. Excuses dat je nog niks van ons hebt vernomen! Ik ga je verder helpen. Mijn collega's van de klachtenafdeling zijn momenteel niet meer aanwezig en doordat het weekend ertussen zit kan ik maandag weer voor je erachter aan gaan. 

Maandagochtend ga ik er meteen achteraan voor je en kom dan bij je terug zodra ik een update heb :slight_smile: .

Reageer