- 19 mei 2015: Gereageerd door de behandelaar met de vraag of dit al was opgelost, wat het uiteraard nog niet was. Meteen een mail terug gestuurd dat de klacht nog lopend was, inclusief bijbehorende correspondentie.
- 20 mei 2015: Weer een mail gekregen dat er "zo spoedig mogelijk" telefonisch contact op wordt genomen. Tot op heden nog niks gehoord.
- 10 juli 2015:Via het online chat kanaal van KPN kenbaar gemaakt dat mijn klacht nog niet in behandeling is genomen. In de chat is mij toegezegd dat er een paar dagen later contact met mij zou worden opgenomen, wat niet is gebeurd.
- 28 juli 2015: Nogmaals aan de behandelaar van mijn klacht kenbaar gemaakt, inclusief een kopie van het chatgesprek. Reactie hierop was dat deze is doorgestuurd naar de manager van de behandelaar van de klacht en naar de manager over wie de klacht gaat.
- 12 augustus 2015: Nogmaal naar de behandelaar gestuurd dat ik nog niks heb gehoord. Meteen een mail terug gekregen dat de behandelaar "de ernst van de situatie" begrijpt en dat de behandelaar van de klacht nog steeds wacht op terugkoppeling.
- 16 september 2015: Wederom een mail gestuurd dat ik nog niks heb gehoord.
Nu heb ik het nog discreet gedaan om iedereen een laatste kans te bieden. Mocht ik hier niks op horen, dan zal ik alles correspondentie (inclusief naam en overige gegevens) hier één op één publiceren.
Beste antwoord door Stephan
Bekijk origineel