Vraag

Klein zakelijk internet traag

  • 19 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 93 keer bekeken

Heb sinds 1 oktober Klein Zakelijk pakket, 200 Mb met super wifi punten geinstalleerd, maar de snelheid valt bitter tegen.

KPN wifi verbetersessie en resetten heeft niets opgeleverd, en de wifi snelheid gemeten naast het modem haalt nu maximaal 65 Mb, minder dan het vorige 100 Mb pakket.

KPN heeft me overgehaald om dit pakket te nemen, maar valt bitter tegen.

Wat kan ik zelf nog doen behalve het contract opzeggen?


1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Goedemiddag @Grfocus welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Zo te lezen is het nieuwe pakket een bittere teleurstelling. Niet de bedoeling natuurlijk. Ik kijk graag hoe we dat kunnen oplossen. 

Stuur mij een privé bericht met uw klantnummer, postcode/huisnummer en de laatste 3 cijfers het gekoppelde IBAN. Dan check ik de verbinding.

Reageer