Vraag

KleinZakelijk Hussel

  • 26 May 2020
  • 4 reacties
  • 102 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Goedemiddag,

Ik ben al vanaf januari bezig om een contract af te sluiten met KPN, na 5 overeenkomsten een bezoek aan de KPN XL winkel ( 1 uur wachten en 1 uur binnen) en vele uren aan de telefoon heb ik nog steeds geen overeenkomst. Hoe moeilijk kan het zijn ??? Hoop dat er nu eindelijk eens een oplossing komt !!! 


4 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Eén van de redenen dat KPN vaak werkt met KPN Excellence partners :)
Voor welke diensten bent u opzoek naar een overeenkomst/offerte?

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @HTV,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Ik kan mij heel goed voorstellen dat het erg frustrerend is als het zolang duurt om een overeenkomst af te sluiten. Dat zou toch niet zo'n ingewikkeld proces moeten zijn. Natuurlijk help ik u graag verder. 

Kunt u allereerst iets meer toelichten wat er tot nu besproken is? Wat voor diensten heeft u allemaal nodig en is er al een pakket besproken? En misschien nog wel belangrijker, op welke adres (postcode + huisnummer) moet het pakket komen?

Bedankt voor je reactie, maar ik ga het via een tussenpersoon regelen, ik heb er zelf al teveel tijd aan verspilt.

Reputatie 7
Badge +6

Dat is natuurlijk ook helemaal prima! Mocht u mijn hulp toch nog nodig hebben hoor ik het graag:wink:

Reageer