Beantwoord

KPN alles in 1

  • 5 January 2016
  • 8 reacties
  • 581 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

Ik zit inmiddels alweer 12 dagen zonder internet/televisie/telefoon. Aangezien dit onacceptabel is en er niet meegwerkt lijkt te worden aan een oplossing, gaat er vandaag alvast een klachtenbrief op de post. Nu wil ik deze klachtenbrief + bijlages ook va e-mail verssturen, maar ik kan nergens een e-mailadres vinden. Kunnen jullie me dit svp laten weten.

vr gr,

Wilco
icon

Beste antwoord door Tim 13 January 2016, 15:20

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Wilco ( http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Internet/KPN-quot-alles-quot-in-1/m-p/6058#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank ),

Het is inderdaad onacceptabel dat u al 12 dagen zonder diensten zit! :S

Ik wil u heel graag helpen om zo snel mogelijk een oplossing te krijgen voor dit probleem.

Daarvoor stuur ik u een privébericht zodat u kunt reageren en mij kunt voorzien van uw gegevens, ik ga meteen voor u aan de slag!

Wat betreft de klacht. Ik heb de mogelijkheid om deze intern voor u in te dienen. U kunt ook zelf de klacht opsturen middels het klachtenformulier.
Reputatie 7
Badge +11
Beste Wilco,

Er wordt met veel mankracht gewerkt aan het oplossen van dit probleem. Er zijn problemen in de centrale die na verschillende pogingen nog niet opgelost zijn. Ik zie dat er bijna elke dag aan gewerkt wordt, de storing heeft onze aandacht. De poort in de centrale werkt niet en dat kan meerdere oorzaken hebben. Soms moeten er onderdelen besteld en geleverd worden, dit kost helaas soms veel tijd. Het aansturen van de monteurs en het omruilen van het modem is natuurlijk steeds goed bedoeld. Erg vervelend dat het probleem toch complex lijkt te zijn.

Ik vertrouw erop dat er snel een oplossing wordt gerealiseerd. De storing blijf ik voor u volgen en ik zal ingrijpen als er onvoldoende voortgang lijkt te zijn! Ik breng u dan op de hoogte. Volgens mijn informatie is er inmiddels een "nood pakket" opgestuurd. Dit betreft Digitenne televisie en 4G mobiel internet. Ik hoor graag of deze naar behoren werkt.

Begrijp mij niet verkeerd, ik heb uw brief gelezen en onze service verdient absoluut geen prijs.

Het moet vreselijk zijn geweest om al zoveel dagen met uw gezin zonder diensten te zitten!

Een klacht kan dit proces uiteindelijk niet versnellen. Bij een schriftelijke klacht is de doorlooptijd ongeveer tot 20 werkdagen. Dit is echter niet voor het technisch oplossen van het probleem, maar voor de afhandeling achteraf. De abonnementskosten kunnen vergoed worden voor de periode dat de diensten niet hebben gewerkt. Daarnaast bieden we altijd iets extra voor het ongemak. Klachten helpen ons ook om onze dienstverlening te verbeteren, suggesties en feedback wordt meegenomen in de organisatie.

Ik hoop dat het probleem snel opgelost wordt!
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Internet/KPN-quot-alles-quot-in-1/m-p/6092#M659Beste Wilco,

Er wordt met veel mankracht gewerkt aan het oplossen van dit probleem. Er zijn problemen in de centrale die na verschillende pogingen nog niet opgelost zijn. Ik zie dat er bijna elke dag aan gewerkt wordt, de storing heeft onze aandacht. De poort in de centrale werkt niet en dat kan meerdere oorzaken hebben. Soms moeten er onderdelen besteld en geleverd worden, dit kost helaas soms veel tijd. Het aansturen van de monteurs en het omruilen van het modem is natuurlijk steeds goed bedoeld. Erg vervelend dat het probleem toch complex lijkt te zijn.

Ik vertrouw erop dat er snel een oplossing wordt gerealiseerd. De storing blijf ik voor u volgen en ik zal ingrijpen als er onvoldoende voortgang lijkt te zijn! Ik breng u dan op de hoogte. Volgens mijn informatie is er inmiddels een "nood pakket" opgestuurd. Dit betreft Digitenne televisie en 4G mobiel internet. Ik hoor graag of deze naar behoren werkt.

Begrijp mij niet verkeerd, ik heb uw brief gelezen en onze service verdient absoluut geen prijs.

Het moet vreselijk zijn geweest om al zoveel dagen met uw gezin zonder diensten te zitten!

Een klacht kan dit proces uiteindelijk niet versnellen. Bij een schriftelijke klacht is de doorlooptijd ongeveer tot 20 werkdagen. Dit is echter niet voor het technisch oplossen van het probleem, maar voor de afhandeling achteraf. De abonnementskosten kunnen vergoed worden voor de periode dat de diensten niet hebben gewerkt. Daarnaast bieden we altijd iets extra voor het ongemak. Klachten helpen ons ook om onze dienstverlening te verbeteren, suggesties en feedback wordt meegenomen in de organisatie.

Ik hoop dat het probleem snel opgelost wordt!

 Beste Tim,

Goed om te horen dat er dan toch eindelijk in ieder geval schot in de zaak lijkt te zitten. We hebben gisteren inderdaad na 12 dagen eindelijk het 'noodpakket' ontvangen. Beneden kunnen we nu naar een paar zenders tv kijken; voor de tv boven is het probleem uiteraard nog niet opgelost. De dongel is als ik het goed begrepen heb maar 1GB, dus dat zet niet echt zoden aan de dijk. 

De schade-afhandeling is wat mij betreft geen prioriteit. Laat alles eerst maar weer 'gewoon' werken voordat we het over een schadevergoeding gaan hebben.

Het lijkt me echter wel duidelijk dat we er alleen met vergoeding van de abonnementskosten zeker niet zijn. We hebben extra mobiele telefoonkosten moeten maken en voor alle overige overlast (onbereikbaarheid, geen tv kunnen kijken, telefoon die het niet doet, zorgen dat er iemand thuis is als er weer een monteur langskwam, alle telefoontjes met de helpdesk) gaan we uiteraard niet akkoord met slechts teruggave van de abonnementskosten. Het zal mij benieuwen wat hiervan uiteindelijk de uitkomst gaat zijn, maar dat is voor latere zorg.

Voor nu bedankt voor je reactie en fijn te weten dat ik eindelijk serieus genomen lijk te worden!

Vr. Groeten,
Wilco
Reputatie 7
Badge +11
Beste Wilco,

Bedankt voor uw reactie en begrip. Als het tegoed op de dongel op is, kan ik helpen om er wat extra op te zetten!

De taken die nu in behandeling zijn bij de technische dienst zitten nog binnen doorlooptijd. Ik kan als er na het weekend nog geen oplossing is gerealiseerd een escalatie verzoek indienen. Op dit moment is het nog even afwachten.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Internet/KPN-quot-alles-quot-in-1/m-p/6092#M659Beste Wilco,

Er wordt met veel mankracht gewerkt aan het oplossen van dit probleem. Er zijn problemen in de centrale die na verschillende pogingen nog niet opgelost zijn. Ik zie dat er bijna elke dag aan gewerkt wordt, de storing heeft onze aandacht. De poort in de centrale werkt niet en dat kan meerdere oorzaken hebben. Soms moeten er onderdelen besteld en geleverd worden, dit kost helaas soms veel tijd. Het aansturen van de monteurs en het omruilen van het modem is natuurlijk steeds goed bedoeld. Erg vervelend dat het probleem toch complex lijkt te zijn.

Ik vertrouw erop dat er snel een oplossing wordt gerealiseerd. De storing blijf ik voor u volgen en ik zal ingrijpen als er onvoldoende voortgang lijkt te zijn! Ik breng u dan op de hoogte. Volgens mijn informatie is er inmiddels een "nood pakket" opgestuurd. Dit betreft Digitenne televisie en 4G mobiel internet. Ik hoor graag of deze naar behoren werkt.

Begrijp mij niet verkeerd, ik heb uw brief gelezen en onze service verdient absoluut geen prijs.

Het moet vreselijk zijn geweest om al zoveel dagen met uw gezin zonder diensten te zitten!

Een klacht kan dit proces uiteindelijk niet versnellen. Bij een schriftelijke klacht is de doorlooptijd ongeveer tot 20 werkdagen. Dit is echter niet voor het technisch oplossen van het probleem, maar voor de afhandeling achteraf. De abonnementskosten kunnen vergoed worden voor de periode dat de diensten niet hebben gewerkt. Daarnaast bieden we altijd iets extra voor het ongemak. Klachten helpen ons ook om onze dienstverlening te verbeteren, suggesties en feedback wordt meegenomen in de organisatie.

Ik hoop dat het probleem snel opgelost wordt!

 Beste Tim,

Vanochtend heb ik een sms van kpn ontvangen dat na 3 weken alles weer goed zou moeten werken en dat alles opgelost is!

Zo waar. Mijn vraag, hoe nu verder, moet ik een finale klachtenbrief sturen of kan ik ervan uitgaan dat mijn vorige brief al voldoende zal zijn en kpn binnenkort met een passende schadevergoeding zal komen?

Graag je reactie.

Vriendelijke groeten,

Wilco
Reputatie 7
Badge +11
Beste Wilco,

Allereerst goed om te horen dat het probleem is opgelost! Vervelend natuurlijk dat het nog lang op zich heeft moeten wachten.

Het zou absoluut niet nodig hoeven zijn om uw brief opnieuw onder de aandacht te brengen. De doorlooptijd op schriftelijke klachten kan soms oplopen tot 20 werkdagen dus ik verwacht niet dat u nog lang hoeft te wachten op een reactie. U mag uiteraard rekenen op een vergoeding en compensatie van KPN. Ik stel voor dat we dit door de klachtenafdeling laten afhandelen en ik deze niet in de weg ga zitten. Als u geen bericht ontvangt dan help ik u graag met het oplossen van de klacht door uw e-mail door te zetten ter behandeling voor een klachtbehandelaar.

Laat u aan ons weten zodra er contact is opgenomen? Ik wil graag weten of de klacht naar tevredenheid wordt afgehandeld.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1531 schreef op https:///t5/Internet/KPN-quot-alles-quot-in-1/m-p/6058#M650Beste heer/mevrouw,

Ik zit inmiddels alweer 12 dagen zonder internet/televisie/telefoon. Aangezien dit onacceptabel is en er niet meegwerkt lijkt te worden aan een oplossing, gaat er vandaag alvast een klachtenbrief op de post. Nu wil ik deze klachtenbrief + bijlages ook va e-mail verssturen, maar ik kan nergens een e-mailadres vinden. Kunnen jullie me dit svp laten weten.

vr gr,

Wilco

 Blijkbaar moeten we geduld hebben, nu 12 maanden een allin pakket, maar vaste telefoon werkt niet, tv kijken op laptop (Mac) werkt niet.

Dus maar ff wachten
Reputatie 7
Badge +11
Hallo @EdL, welkom op het Zakelijk KPN Forum! :D

Als ik uw bericht goed begrijp, heeft u al 12 maanden geen vaste telefonie? Dat is geen goede zaak en wil ik graag ondersteuning bij bieden. Natuurlijk kan ik ook direct kijken naar het probleem dat iTVOnline niet werkt op uw laptop. U ontvangt van mij een privébericht, ik verneem graag uw reactie en gegevens zodat ik u verder kan helpen. Vervolgens maken we meteen een nieuw topic voor u aan (om Wilco in dit topic niet lastig te vallen).

Reageer