Vraag

KPN EEN verhuizing blijkt lastige oefening voor KPN

  • 25 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 121 keer bekeken

Ik heb in juli contact gehad over de verhuizing per 10 augustus van Bunnik naar De Steeg. Daarbij heb ik aangegeven dat het installeren van de lijn nog zou moeten gebeuren. Antwoord was dat ik dat zelf zou kunnen. Uiteindelijk blijkt dat die verhuizing blijkbaar bij jullie niet is vastgelegd, waardoor ik op 14 augustus jl. opnieuw contact moest hebben. Het schijnt zo te zijn dat we vanaf 19 augustus signaal hebben, maar we kunnen er nog steeds niet mee werken. Een KPN monteur zou niet alleen zeer welkom zijn, maar vanuit jullie bezien noodzakelijk.

Ik heb ook de melding gekregen dat mijn databundel volledig is verbruikt. Nogal logisch, bij gebrek aan een werkende internet verbinding moet ik via mijn hotspot werken. Onverteerbaar dat hierop geen actie wordt genomen. De medewerker aan wie ik op 14 augustus meldde dat dit gebeurde, gaf aan dat dit niet was te voorkomen....

Wij zijn overgestapt van Ziggo naar KPN omdat we zeer tevreden waren over KPN. Als KPN echter niet in staat blijkt te zijn een simpele verhuizing goed te regelen, dan overwegen we om het contract te ontbinden en terug te gaan naar Ziggo. 


1 reactie

Reputatie 4
Badge +3

Goedemiddag @wfdelange welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Vervelend om te lezen dat de verhuizing niet soepel verloopt. Ik kijk graag wat ik voor u kan betekenen in deze.

Stuur mij een privé bericht met daarin uw bedrijfsnaam, klantnummer en de laatst 3 cijfers van het gekoppelde IBAN.

Dan zoek ik uw account erbij.

Reageer