Vraag

KPN zeer incourante voorstel voor compensatie onbereikbaarheid

  • 7 juni 2018
  • 1 reactie
  • 121 keer bekeken

Al jaren zijn we als onderneming klant bij KPN, zelf in periodes dat we slecht bereikbaar zijn door een storing van KPN. Nu zijn we als praktijk voor de tweede keer dit jaar getroffen door een storing van KPN, omdat er een instelling gewijzigd is in de configuratie van het netwerk van KPN. Hierdoor is de praktijk slecht bereikbaar en maken we veel onkosten door externe hulp in te schakelen en bellen met mobiele telefoons ipv de reguliere vaste telefonie. Dit heeft invloed op de omzet van de praktijk en op de continuiteit van de bereikbaarheid van de praktijk.
Nu is het voorstel van KPN om dit af te doen met een vergoeding te geven voor de abonnementskosten van 3 maanden om tegemoet te komen in dit probleem. Naar mijn idee is dit totaal geen acceptabele compensatie. Graag verneem ik hoe ik een gedegen gesprek aan kan gaan met iemand van de klachtenservice om tot een gedegen oplossing te kunnen komen.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Hi @FysioNiels,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Bedankt dat u dit bericht met ons deelt. Excuses voor de storing! Ik ben blij dat mij collega's het probleem inmiddels wel hebben opgelost. Begrijp ik goed dat u niet tevreden bent met de geboden compensatie? Hebt u dit ook met de klachtbehandelaar besproken?

Wilt u mij een privé bericht sturen met de postcode+huisnummers, naam contractant en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer? Zodra ik de gegevens heb ontvangen ga ik voor u op onderzoek.

Reageer