Vraag

Lijn vrijmaken a.u.b.

  • 15 December 2017
  • 9 reacties
  • 250 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

We proberen al 1,5 maand een internetpakket af te sluiten bij Tele2, maar KPN houdt de lijn bezet. We krijgen niemand telefonisch te pakken en zodra we iemand spreken is er storing of wordt ik doorverbonden naar de verkeerde afdeling.

Het bedrijfspand staat al 12 MAANDEN leeg voordat we het huurden. Graag zo spoedig mogelijk de lijn vrijgeven zodat we verder kunnen! Hoe kunnen we dit regelen? Wanneer krijgen we eindelijk iemand aan de telefoon die ons kan helpen??

9 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @goedvooroud, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Dat is natuurlijk best gek als het pand al een jaar leeg staat. Mogelijk loopt nog een abonnement op het adres of is er iets anders aan de hand waardoor de overname geweigerd wordt. Ik kijk graag met u mee, heb u voor mij in een privébericht de postcode en huisnummer van de locatie?
Reputatie 5
Badge +5
Bedankt voor de gegevens.

Ik zie inderdaad dat sinds maart dit jaar geen abonnement meer actief is op dit adres. Ik heb een email gestuurd naar de lijnleverancier om de lijn vrij te geven. Ik wacht de reactie af en kom bij u terug met een update.
We wachten weer geduldig af. Bedankt tot zover.
Is er al iets bekend inmiddels?
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag, helaas heb ik tot dusver nog geen terugkoppeling gekregen. Als dag morgen nog steeds niet zo is zal ik andere maatregelen nemen. Ik heb in ieder geval een extra herinnering naar de netwerkbeheerder gestuurd.
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag!

Goed nieuws, de lijn is vrij en op dit moment staat een levering van Tele2 gepland voor 05-01-2018. Deze kan gewoon doorgaan dus. 😄
Beste Mohammad,

Tele2 kon helaas niet leveren omdat de lijn nog steeds bezet was. Inmiddels hebben we een abonnement afgesloten bij Online.nl en blijft de situatie ongewijzigd. Er kan niet worden geleverd want de lijn is bezet.
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag,

Dat is best vreemd. Alle producten zijn verwijderd en de lijn zou vrijgegeven moeten zijn. Ik heb direct weer wat metingen gedaan en de vraag uitgezet bij de lijnleverancier voor opheldering. Ik wacht op de terugkoppeling en kom bij u terug met een update!
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag,

Ik heb alweer een nieuwe datum binnen gekregen vanuit de netwerkbeheerder: 18-01-2018. Dan zou de lijn helemaal schoon moeten zijn.

Reageer