Vraag

Nieuwe kanel aanleg met abbonement

  • 3 December 2018
  • 9 reacties
  • 189 keer bekeken

Badge
Ik laat een nieuw bedrijfspand bouwen waarbij er geen data wordt aangelegd , via mijn aansluiting bij volker Wessels niet echt verder gekomen nu vorige week op de site van KPN een aanvraag gedaan maar tot op heden niks gehoord ,
baaalen want over een paar weken wordt door de aannemer de bestrating al aangelegd voor de oplevering dus daarna kan niks meer en ik heb toch echt data nodig . Kunt u checkken of er inderdaad nu iets loopt, 14 december wordt bij de buurman op 56 C de kabel gelegd , zou wel zo mooi zijn al mij. Pand voordeur 1 mtr verder gelijk kan worden meegenomen

Mijn Pand Staat op de : Transistorstraat 56 D Almere
*

hopende op een spoedige reactie
met vr Groet Frank markus

9 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag Frank, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik kijk graag even met u mee. Welk product heeft u aangevraagd? Heeft u daarvan ook een bevestiging of een ordernummer ontvangen?

Daarnaast wil ik u er op wijzen dat KPN geen diensten kan leveren zolang er gaan aansluitpunt in het pand is. Wat is de reden dat het niet is gelukt via Mijn Aansluiting? Dat is namelijk wel de juiste manier om een aansluitpunt voor media/communicatie aan te vragen.

Ik hoor het graag.
Badge
Mijn ordernummer is 9074583069

via mijn aansluiting kreeg ik alleen reactie van Ziggo niet van
KPN , graag wil ik via KPN vandaar.

ik wil graag weten of alles nu geregeld is , dus kabel aanleggen vanaf de straat C.a 23 Mtr en daarna een aansluiting in het pand , ik ben nu via mijn aansluiting vanaf September bezig , maar over een paar weken wordt de bestrating gelegd en ben bang dat het dan nog niet in orde is
bij mijn buurman op 56 C wordt namelijk 14 December zijn kabel binnengebracht , en bij mij krijg in maar geen reactie of dit ook bij mij het geval is , niemand helpt mij verder
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen Frank,

De order is goed binnengekomen. Aangezien er nog het nodige moet gebeuren voordat er geleverd kan worden, gaat onze Back Office de aanvraag verder analyseren.

Gezien de situatie zullen er waarschijnlijk wel extra kosten zijn. De Back Office neemt contact met u op om dit verder te bespreken. Mocht u niet akkoord zijn met de extra kosten dan kunt u de order nog annuleren.
Badge
Beste Mark,

indien er extra kosten zijn dan moet dat maar ,
het belangrijkste is dat de kabel in de grond ligt voordat de aannemer misschien dit jaar nog de bestrating aanlegd ?
bij mijn buurman op 56 C ( zijn voordeur is 1 mtr verder) wordt 14 december de kabel naar zijn pand gelegd , zou wel zo efficiënt zijn om gelijk de mijne er bij te leggen .

Graag hoor ik of dit mogelijk is ook de 24e of in ieder geval voordat de bestrating gelegd wordt, mijn eerste aanvraag bi
de site van mijn aansluiting heb ik al in September gedaan
maar lijkt wel of niemand het oppikt , wordt er een beetje moedeloos van .

mer Vr groet , Frank markus
Reputatie 5
Badge +5
Ik verwacht niet het nog lukt om de 14de ook gelijk een kabel bij u aan te leggen. Hiervoor zijn wij ook weer afhankelijk van andere partijen.

Wanneer wordt de bestrating aangelegd? Dan zal ik dit als opmerking bij de order plaatsen zodat mijn collega's er rekening mee kunnen houden. Uiteraard gaan we ons best doen om het voor die datum te realiseren.

Balen dat u er al zolang mee bezig bent! Ik snap dat u er moedeloos van wordt. Waarom heeft u ons niet eerder benaderd?
Badge
Ik dacht steeds dat het wel goed kwam omdat ik via mijn aansluiting een aanvraag had gedaan , maar dat werkt dus achteraf niet , pfffff

de aannemer leverd het pand week 4 op , en dat is incl bestrating . Kan er niet door jullie contact met volker en wessels worden opgenomen , ik neem aan dat jullie meer bereiken dan ik

gr Frank
Reputatie 5
Badge +5
Ik plaatst het erbij in de order Frank.! De planning van VolkersWessels staat echter los van de planning van KPN.
Badge
Net bij de aannemer geweest waarschijnlijk week 4 of 5 komt de bestrating , dank voor de moeite

de afspraak van 10 Januari met de monteur voor binnen moet ook verzet worden naar eind Februari
kan jij dat verzetten of noet ik daarvoor iemand anders hebben ?

Gr Frank
Reputatie 5
Badge +5
Ik kan het voor u verzetten. U kunt dit ook zelf doen via de link in de mail die u heeft ontvangen.

Wat is de reden dat u de afspraak wenst te verzetten? Daarmee schuift u ook de leverdatum naar achteren namelijk. Aangezien alles geregeld moet zijn voordat de bestrating wordt gelegd lijkt me dat niet handig.

Reageer