Vraag

Noodbundel 2

  • 10 May 2023
  • 5 reacties
  • 38 keer bekeken

Aangezien ik wordt genegeerd op mijn andere forumpost vraag ik bij deze hier hetzelfde aan.

Nieuwe GB’s op mijn dongel & 100GB data op mijn telefonische abonnement.

Ik zit al weer een dag of 2 zonder internet.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @Judokus,

Ik durf niet te zeggen waarom je in het andere topic geen antwoord van Mark hebt gekregen. Ik heb zojuist een nieuwe databundel voor de Dongel aangevraagd. Hopelijk wordt dit snel verwerkt en toegekend. 

Hallo Rick,

bedankt voor jouw (re)actie! 

Kan er ook een nieuwe databundel op mijn mobiele abo gezet worden? Dit wordt meestal meteen verwerkt. 
Op de dongel gaat vaak sws 1 dag overheen. 

Ik heb echt problemen nu zonder internet…. Het is een zákelijk abonnement 

 

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag, 

Het is gelukt om een databundel op het mobiele abonnement (nummer wat ook bij het Kleinzakelijk Internet pakket geregistreerd staat) toe te voegen. Officieel mogen we dit in deze situatie niet doen, aangezien er op dit moment geen lopende (wijzigings)order en/of openstaand storingsticket is. Maar het is toch gelukt. 

Voor het overzicht stel ik wel voor om de communicatie over de voortgang vanaf nu in het eerste topic te houden

Aangezien ik nog steeds geen extra data heb op mijn dongel wat nu langer dan een week duurt stuur ik hier ook een bericht.

 

ook wil ik extra nieuwe data op mijn telefoon.

Reputatie 5
Badge +5

Staat erop. Zie andere topic.

Reageer