Vraag

Noodpakket

  • 12 March 2023
  • 78 reacties
  • 637 keer bekeken


Toon eerste bericht

78 reacties

Hallo???

Ik heb onmiddelijk data nodig op mijn dongel en zit al weer een dag of 2 zonder.

Ook wil ik 100GB op mijn telefonische bundel toegevoegd krijgen omdat ik nu mijn hotspot gebruik.

Met spoed aub.

Ik heb momenteel geen internet... 

Kan er alsjeblieft weer data op de dongel gezet worden? 

 

Ik heb de beneden buurman gevraagd wanneer het schikt (do of vr). Ik laat het zsm weten. 
 

Kan er intussen alsjeblieft weer data op de dongel gezet worden? 
Alvast bedankt! 

Reputatie 5
Badge +5

Er is nog geen aansluiting. Zolang er gaan aansluiting is kan er niks worden aangesloten. Mijn advies is om dezelfde monteur nogmaals langs te sturen zodat je verbinding werkend kan worden gemaakt. Als jij mij een datum en dagdeel (ochtend tussen 8-12 of middag tussen 12-18) kan doorgeven dan kan ik een monteur plannen. I.v.m. beschikbaarheid adviseer ik om een dag minimaal 3 werkdagen in de toekomst te kiezen. Ik hoor het van je.

Hoe maak ik een afspraak met de monteur voor een aansluiting (eigenaar van het appartement is akkoord met aanleggen v.d. aansluiting). De afspraak moet afgestemd worden met de benedenburen. 

Uhm, is er glasvezel beschikbaar op mijn adres?? 

Reputatie 5
Badge +5

De dongel is weer opgewaardeerd. Ik hoop wel dat er spoedig meer duidelijk wordt over een definitieve oplossing, want de huidige situatie is natuurlijk verre van ideaal.

Ik heb geen internet op mijn dongel, ik heb extra internet op mijn telefoon nodig als tussenoplossing. 

Wanneer is de bundel beschikbaar? Ik heb momenteel geen internet. 
 

 

Reputatie 5
Badge +5

Ik hoop dat het lukt. Voor de .zekerheid vast een nieuwe bundel aangevraagd. Fijn weekend. 

Ik ben bang dat de data niet voldoende is voor het weekend, vandaar.
kan je voor de zekerheid een nieuwe bundel beschikbaar stellen?

Ik ga nogmaals kijken of ik kan overleggen of er toch een KPN aansluiting kan komen. Zal toch moeten als ik straks glas wil. 

Reputatie 5
Badge +5

Ik zie dat er nog data in de bundel zit. Heb je momenteel geen internet meer?

Vanuit de netwerkbeheerder is er nog geen update gekomen over de glasaansluiting. Ik heb geen order geplaatst. Dat heeft ook weinig zin op dit moment zonder toestemming/medewerking van de onderburen. Erg vervelend dat dit niet te regelen is. Een abonnement op nul zetten is niet mogelijk. Bij een eventuele ophef adviseer ik om bij de nieuwe provider gebruik te maken van de overstap-service.

Goedemorgen,

Kan er weer data op de dongel en de simkaart gezet worden?

Is er inmiddels zicht op wanneer glasvezel beschikbaar wordt op mijn adres? (er was 1 april genoemd, en het is nu bijna mei). 

Is er een order geplaatst voor glasvezel (zie bericht/antwoord van 24 maart).

Afgelopen periode heb ik geprobeerd zelf een tussenoplossing te vinden maar deze optie werkt niet voldoende. Een KPN aansluiting maken is lastig ivm toegang via onderburen/toestemming huisbaas. 
Ik overweeg om een abo te nemen bij Ziggo (die aansluiting is er al). Moet ik dan mijn abo bij KPN opzeggen of kan het op nul produkten blijven staan m.b.t. tv/internet. Telefoon mobiel blijft bij KPN. Ik zou het jammer vinden opnieuw aansluitkosten te moeten betalen wanneer ik weer overstap naar KPN zodra glasvezel beschikbaar is. 

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @Judokus

@Mark L. is deze week met verlof, dus ik reageer even. 
Ik heb het tegoed van de simkaart van de dongel bekeken en er is nog meer dan genoeg data beschikbaar. De laatste keer dat er data is toegevoegd zijn er namelijk 2 databundels toegekend. Daar kun je dus voorlopig nog wel even mee vooruit. Er is nog ruim 100 GB data beschikbaar. 

Ik wil mijn dongel opwaarderen

Reputatie 5
Badge +5

Ik begrijp uit de monteursbon inderdaad dat er contact gelegd wordt met de huisbaas om toegang te krijgen tot de aansluiting. Hopelijk kan dit snel worden geregeld.  Zojuist ook nog even een extra reminder gestuurd voor de activatie van een nieuwe bundel voor het noodpakket. 

de monteur was net op bezoek en angezien de woning waarin ik woon opgedeeld is in 2 stukken, 1 apartement, 1 begane grond. is de oude internetaansluiting waarschijnlijk in het begane grond pand. Er zit wel een aansluiting in mijn apartement maar de kabel is daarvan niet aangesloten beneden. Het contact met de bewoners van de begane grond moet ingepland worden omdat het een bedrijf is. Erg moeizaam allemaal, maar ik moet dus binnenkort een nieuw monteurbezoek inplannen.

Reputatie 5
Badge +5

Aangevraagd, hopelijk na het monteursbezoek niet meer nodig. 👍

Ik zou graag nieuwe MBs op mijn dongel willen ontvangen. Ik heb momenteel geen internet en de hotspot van mijn telefoon werkt niet naar mijn PC toe.

Reputatie 5
Badge +5

Ik heb nog een nieuwe bundel voor je mobiel geactiveerd. 👍

Telefonisch extra MB’s zijn ook mogelijk voor de komende 2 dagen. Dit geeft mij een veel snellere verbinding dan via de dongel.

Top dankjewel,

zou ik voor nu een extra aantal MBs op mijn dongel kunnen ontvangen? Ik heb er niet veel meer over.

Bedankt

Reputatie 5
Badge +5

Ik heb de monteur ingepland. Let op! Dit is 30-3 tussen 13.00 en 17.00. Iets ruimer dus dan wat jij doorkreeg. Laat het even weten als de monteur is geweest. 

de code op de Sms is 123, afspraak tussen 15;00-17;00 30-03-2023

Reputatie 5
Badge +5

We zijn bezig met het  plannen van monteur. Heb je zojuist een sms ontvangen?

Reageer