Vraag

Noodpakket

  • 12 March 2023
  • 78 reacties
  • 665 keer bekeken


Toon eerste bericht

78 reacties

Ik wil mijn dongel opwaarderen

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @Judokus

@Mark L. is deze week met verlof, dus ik reageer even. 
Ik heb het tegoed van de simkaart van de dongel bekeken en er is nog meer dan genoeg data beschikbaar. De laatste keer dat er data is toegevoegd zijn er namelijk 2 databundels toegekend. Daar kun je dus voorlopig nog wel even mee vooruit. Er is nog ruim 100 GB data beschikbaar. 

Goedemorgen,

Kan er weer data op de dongel en de simkaart gezet worden?

Is er inmiddels zicht op wanneer glasvezel beschikbaar wordt op mijn adres? (er was 1 april genoemd, en het is nu bijna mei). 

Is er een order geplaatst voor glasvezel (zie bericht/antwoord van 24 maart).

Afgelopen periode heb ik geprobeerd zelf een tussenoplossing te vinden maar deze optie werkt niet voldoende. Een KPN aansluiting maken is lastig ivm toegang via onderburen/toestemming huisbaas. 
Ik overweeg om een abo te nemen bij Ziggo (die aansluiting is er al). Moet ik dan mijn abo bij KPN opzeggen of kan het op nul produkten blijven staan m.b.t. tv/internet. Telefoon mobiel blijft bij KPN. Ik zou het jammer vinden opnieuw aansluitkosten te moeten betalen wanneer ik weer overstap naar KPN zodra glasvezel beschikbaar is. 

Reputatie 5
Badge +5

Ik zie dat er nog data in de bundel zit. Heb je momenteel geen internet meer?

Vanuit de netwerkbeheerder is er nog geen update gekomen over de glasaansluiting. Ik heb geen order geplaatst. Dat heeft ook weinig zin op dit moment zonder toestemming/medewerking van de onderburen. Erg vervelend dat dit niet te regelen is. Een abonnement op nul zetten is niet mogelijk. Bij een eventuele ophef adviseer ik om bij de nieuwe provider gebruik te maken van de overstap-service.

Ik ben bang dat de data niet voldoende is voor het weekend, vandaar.
kan je voor de zekerheid een nieuwe bundel beschikbaar stellen?

Ik ga nogmaals kijken of ik kan overleggen of er toch een KPN aansluiting kan komen. Zal toch moeten als ik straks glas wil. 

Reputatie 5
Badge +5

Ik hoop dat het lukt. Voor de .zekerheid vast een nieuwe bundel aangevraagd. Fijn weekend. 

Wanneer is de bundel beschikbaar? Ik heb momenteel geen internet. 
 

 

Ik heb geen internet op mijn dongel, ik heb extra internet op mijn telefoon nodig als tussenoplossing. 

Reputatie 5
Badge +5

De dongel is weer opgewaardeerd. Ik hoop wel dat er spoedig meer duidelijk wordt over een definitieve oplossing, want de huidige situatie is natuurlijk verre van ideaal.

Uhm, is er glasvezel beschikbaar op mijn adres?? 

Hoe maak ik een afspraak met de monteur voor een aansluiting (eigenaar van het appartement is akkoord met aanleggen v.d. aansluiting). De afspraak moet afgestemd worden met de benedenburen. 

Reputatie 5
Badge +5

Er is nog geen aansluiting. Zolang er gaan aansluiting is kan er niks worden aangesloten. Mijn advies is om dezelfde monteur nogmaals langs te sturen zodat je verbinding werkend kan worden gemaakt. Als jij mij een datum en dagdeel (ochtend tussen 8-12 of middag tussen 12-18) kan doorgeven dan kan ik een monteur plannen. I.v.m. beschikbaarheid adviseer ik om een dag minimaal 3 werkdagen in de toekomst te kiezen. Ik hoor het van je.

Ik heb de beneden buurman gevraagd wanneer het schikt (do of vr). Ik laat het zsm weten. 
 

Kan er intussen alsjeblieft weer data op de dongel gezet worden? 
Alvast bedankt! 

Ik heb momenteel geen internet... 

Kan er alsjeblieft weer data op de dongel gezet worden? 

 

Hallo???

Ik heb onmiddelijk data nodig op mijn dongel en zit al weer een dag of 2 zonder.

Ook wil ik 100GB op mijn telefonische bundel toegevoegd krijgen omdat ik nu mijn hotspot gebruik.

Met spoed aub.

Reputatie 5
Badge +5

Goedemorgen, mijn excuses, ik had je bericht dinsdag gemist en gisteren was ik afwezig., Ik zie dat mijn collega het ondertussen heeft geregeld. Is er al bekend wanneer de monteur kan komen?

Ter info, op het forum zijn we actief van ma t/m vrij tussen 08.00-18.00. Mocht het nodig zijn dan kun je buiten die tijden contact opnemen met 0800-0403.

Er is nog steeds geen bundel op de dongel beschikbaar. En het weekend komt er weer aan. 
Ik heb het echt nodig. Na meer dan 3 maanden dit ‘gedoe’ raakt mijn geduld wel op....
Helaas is er nog geen bericht van de benedenburen wanneer een afspraak met de monteur gemaakt kan worden. Zodra iets bekend is laat ik dat weten hoor. 
 

Reputatie 5
Badge +5

Goedemorgen, hij is reeds aangevraagd door mijn collega, dus ik verwacht dat de bundel elk moment kan worden toegevoegd. De bundel op je mobiele nummer staat er wel al op als het goed is. 

Ik snap dat je geduld ondertussen opraakt, ik had ook graag gezien dat het al opgelost was. Hopelijk kan er snel een afspraak worden gemaakt. 

Ik heb nogsteeds geen internet op mijn dongel. Er is nu bijna een week voorbij zonder dat ik internet heb…?

Reputatie 5
Badge +5

Goedemorgen, de bundel is toegevoegd. 

De benedenburen kunnen op dinsdag 23 mei tussen 8 en 11 uur een monteur ontvangen.

Lukt het om op die dag / tijd een afspraak in te plannen?

Reputatie 5
Badge +5

Oké, ik heb een afspraak ingepland voor 23-5 tussen 08.00 en 12.00. Hopelijk komt het dan voor elkaar! Laat sowieso even weten hoe het gegaan is. 

Kan je bij de afspraak een opmerking doorgeven; de benedenburen kunnen tot 11.00 toegang geven. Als daarna nog gewerkt moet worden in mijn appartement is geen probleem, maar bij de hoofdaansluiting kan de monteur dan niet meer komen.

Ik heb nog steeds geen internet op mijn dongel. Waarom?

Ik heb ondertussen ook weer extra internet nodig op mijn telefoon.

Reputatie 5
Badge +5

Ik zal een opmerking bijvoegen in het ticket. Maar van te voren kan ik niet inschatten hoeveel tijd de monteur nodig heeft om de aansluiting in orde te maken. Dus laten we hopen dat het binnen die tijd lukt. 

De nieuwe bundel staat er sinds gisteren ochtend al op. Misschien alles even herstarten.

Reageer