Beantwoord

Ongebruikt abonnement

  • 25 November 2019
  • 3 reacties
  • 99 keer bekeken

Beste Heer, Mevrouw,

Afgelopen week kwamen wij tot de ontdekking dat binnen ons bedrijf lange tijd een ongebruikt internet abonnement heeft gelopen. Hier hebben wij afgelopen vrijdag (22/11) telefonisch contact met KPN over gehad en inmiddels is het abonnement stop gezet.

Het betrof "Internet Thuis Standaard". Inmiddels dus stop gezet.

Sinds december 2018 hebben wij echter een zakelijk abonnement (KPN ÉÉN Kantoor) lopen via een business partner van KPN.

De laatste 11 maanden hebben wij dus een ongebruikt abonnement betaald a € 46,50 per maand. Door een wisseling van personeel op de administratie kwam dit ineens aan het licht. Gezien wij dus geen gebruik hebben gemaakt van die dienst van KPN, willen wij verzoeken tot een restitutie. Kunt u ons laten weten hoe we dit aan moeten pakken?

Alvast heel hartelijk dank voor uw reactie. In een privébericht of e-mail kan ik de bijbehorende klantnummers doorgeven.

P. van Gelderen

icon

Beste antwoord door Matthew 25 November 2019, 14:28

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Goedemiddag @pvangelderen, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Vanuit KPN kunnen, en mogen, wij geen actieve controle uitvoeren of een verbinding wel of niet gebruikt wordt. In geval van een overstap naar een ander product binnen KPN kan dit in vervelende situaties resulteren wanneer de latende dienst niet correct opgeheven wordt.

Aangezien er tot het stopzetten van het abonnement signaal geleverd is (wel of niet gebruikt), kunnen wij niet op reguliere basis een ophef met terugwerkende kracht opstarten. Dergelijke gevallen moeten individueel bekeken worden.


Wat u het beste kunt doen is hier een klacht over indienen. In het Klachtenformulier kunt u aangeven wat de situatie is, inclusief de klantnummers van de betreffende producten. Vanuit het opsturen van het klachtenformulier zal er een medewerker van de klachtenafdeling de kwestie onderzoeken en indien mogelijk een passende oplossing bieden.

Bedankt Matthew, duidelijk verhaal!

Reputatie 4
Badge +2

Graag gedaan! :relaxed:

Reageer