Beste Heer, Mevrouw,
Afgelopen week kwamen wij tot de ontdekking dat binnen ons bedrijf lange tijd een ongebruikt internet abonnement heeft gelopen. Hier hebben wij afgelopen vrijdag (22/11) telefonisch contact met KPN over gehad en inmiddels is het abonnement stop gezet.
Het betrof "Internet Thuis Standaard". Inmiddels dus stop gezet.
Sinds december 2018 hebben wij echter een zakelijk abonnement (KPN ÉÉN Kantoor) lopen via een business partner van KPN.
De laatste 11 maanden hebben wij dus een ongebruikt abonnement betaald a € 46,50 per maand. Door een wisseling van personeel op de administratie kwam dit ineens aan het licht. Gezien wij dus geen gebruik hebben gemaakt van die dienst van KPN, willen wij verzoeken tot een restitutie. Kunt u ons laten weten hoe we dit aan moeten pakken?
Alvast heel hartelijk dank voor uw reactie. In een privébericht of e-mail kan ik de bijbehorende klantnummers doorgeven.
P. van Gelderen
Beste antwoord door Matthew
Bekijk origineel