Vraag

Onze website geblokkeerd door Extra Veilig Internet

  • 12 January 2022
  • 13 reacties
  • 1232 keer bekeken

Beste KPN Support,

Wij krijgen bij ons bedrijf steeds vaker de melding dat onze partners (die gebruik maken van Extra Veilig Internet) geen toegang meer hebben tot onze website/portal. Onze partners hebben onze portal nodig om gebruik te maken van onze dienst. Doordat steeds vaker onze portal/website geblokkeerd wordt lopen wij omzet/klanten mis.

 

 

Ik heb al contact opgenomen met KPN. Zij verwezen mij door naar F-Secure. Hier heb ik meerdere malen contact mee gehad en zij verzekerde mij dat vanaf hun kant alle blokkades eraf zijn gehaald omdat de website gewoon veilig is. Vervolgens werd ik weer terug naar KPN gestuurd maar daar kunnen ze mij niet helpen. Vandaar dat ik het nogmaals via deze weg probeer.

 

 

 

Zouden jullie a.u.b. een oplossing hiervoor kunnen geven. Wij zouden graag de blokkade van onze websites af willen hebben:

https://www.offertevergelijker.nl/
https://portal.offertevergelijker.nl/
https://affiliate.offertevergelijker.nl/


Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,
Robbin de Kruijf


13 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Goedemorgen @Rdekruijf, welkom op het Zakelijk KPN forum.

Mijn advies is om dit voor te leggen aan mijn collega's van KPN Abuse, mogelijk kunnen zij achterhalen of er ergens aan onze kant een blokkade zit.

Je kunt hen bereiken via: abuse@kpn.com

 

 

@Mark L. bedankt voor je reactie. Ik heb direct contact opgenomen met abuse@kpn.com.

Ik hoop dat zij het kunnen oplossen gezien ik de afgelopen periode al aardig van het kastje naar de muur ben gestuurd.
 

1. Contact met KPN support
2. Contact met F-Secure
3. Teruggestuurd naar KPN support
4. Doorgestuurd naar forum.kpn.com
5. Doorgestuurd naar zakelijkforum.kpn.com
6. Doorgestuurd naar abuse@kpn.com

@Mark L. 

Ook hier word ik weer doorverwezen.. Niemand kan mij helpen om deze onmogelijk blokkade eraf te krijgen.

 

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Helaas kunnen wij u enkel aangeven dat dit niet via ons gaat,

Wij kunnen u enkel terug verwijzen naar de klantenservice.

 Wij adviseren u contact op te nemen met onze klantenservice op het onderstaande telefoonnummer:

0800-0402 Vaste telefonie, internet en televisie
Één nummer voor al uw vragen over uw vaste telefoonaansluiting, internet, Interactieve TV en Digitenne. Dit (gratis) telefoonnummer is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.


LET OP: Het onderwerp van dit bericht bevat een ticketnummer: 38978228. Indien u vanaf een ander e-mailadres contact met ons wilt opnemen, vermeld dan altijd het volgende in het onderwerp: 38978228.

Met vriendelijke groet,

Lisette
Abuse Specialist

Reputatie 5
Badge +5

Balen dat mijn collega's van abuse er niks mee kunnen. Ik heb zojuist contact gehad met een aantal collega's . Extra Veilig Internet blijkt niet van F-Secure te zijn, maar van Fortiguard.

Ik heb het zojuist gecheckt via https://www.fortiguard.com/webfilter en daar worden de sites die je hebt gestuurd inderdaad als spam gezien en zodoende geblokkeerd.

Op dezelfde pagina kun je ook een review aanvragen om de blokkade te laten opheffen.

 

Bedankt @Mark L. ! Ik heb direct een herbeoordeling aangevraagd voor onze pagina’s. Hartstikke bedankt dat je mij weer een stuk verder geholpen hebt! Ik zal je op de hoogte houden over het gevolg.

Goedemiddag @Mark L.. Ik heb zojuist reactie gehad van FortiGuard dat onze websites niet meer gemarkeerd worden als SPAM. Ik zelf heb geen KPN zakelijk (en Extra Veilig Internet) en kan dus helaas niet checken of de websites nu toegankelijk zijn.

Zou u wellicht kunnen controleren of de websites nu toegankelijk zijn voor KPN gebruikers met Extra Veilig Internet. 

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Robbin de Kruijf

Reputatie 5
Badge +5

@Rdekruijf Goed om te lezen dat het is gelukt met FortiGuard. Ik werk zelf niet via een dergelijk verbinding en heb er ook geen test-opstelling van staan. Dus ik kan het niet voor je checken.

Hallo KPN support,

 

Onze portal www.app.service-planner.nl wordt ook geblokkeerd door extra veilig internet. Helaas is de website https://www.fortiguard.com/webfilter niet meer bereikbaar. Wat kunnen wij doen zodat onze gebruikers weer op ons platform kunnen?

Groeten Ruud

ServicePlanner

Goedemiddag @Ruud Klaassen 
Welkom op het zakelijk forum.
Ik kijk graag even met je mee. Kun je jouw profiel updaten met het klantnummer en mij een seintje geven. Dan kan ik er wat gegevens bij pakken.

Hallo Wesley,

 

Op dit moment ben ik geen klant bij KPN. Maar gebruikers van ons online software systeem genaamd ServicePlanner ondervinden dit probleem. 

Goedemorgen @Ruud Klaassen 
Duidelijk, ik heb momenteel de vraag uit staan. Zodra ik een antwoord heb ontvangen, krijg je van mij weer een reactie!🙂

Daar ben ik weer @Ruud Klaassen 

Als het goed is zouden de gebruikers via deze website een verzoek in kunnen dienen om  de blokkade op te heffen.
Mocht dit niet werken hebben zij eventueel de mogelijkheid om Extra Veilig Internet uit te schakelen via de MijnKPN zakelijk omgeving.
Mochten zij daar ondersteuning bij nodig hebben kan er contact op worden opgenomen via 0800-0403 of wanneer zij een KPN EEN EXCELLENCE pakket hebben, via de Business Partner waarbij ze dit afnemen.

Hoi Wesley,

super bedankt! ik heb dit doorgestuurd aan onze gebruikers en zelf ook alvast een verzoek ingediend. Ik hoop dat ze snel weer gebruik kunnen maken van ServicePlanner.

Reageer