Beantwoord

Op tablet via Chrome geen toegang tot het forum.

  • 19 november 2018
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Reputatie 2
Goejemorguh lui.☺️

Bij de melding, niet privé, ga ik een stapje terug niet verder..
Op mijn Samsung SM-T530 (tab 4) Android 5.x.x via Chrome geen toegang tot het forum wel via Firefox. Waar ligt dit aan en zijn er meer mensen die dit ervaren? Probleem certificaat?

icon

Beste antwoord door Rashid 23 november 2018, 10:53

Hi @Dreekuh-53,

Bedankt voor de toelichting!

Ik heb zojuist weer overleg gehad met mijn collega's en van wat ik heb begrepen gaan we binnenkort over naar een andere leverancier. Dat betekend dat we een nieuwe certificaat krijgen en daarmee zou het probleem opgelost moeten zijn. De verwachting is dat het binnen 2 a 3 weken opgelost is en dan zou het met elke browser toegankelijk moeten.

Houd het in de gaten en mocht u na 3 weken nog problemen ondervinden hoor ik het graag. Stel gerust vragen 🙂.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hi @Dreekuh-53,

Bedankt dat u dit bij ons meldt. Ik heb de vraag neergelegd bij mijn collega's en van wat ik heb begrepen betreft het een PKI G3 certificaat. Het besturingssysteem en/of de app lijkt niet niet met het certificaat om te kunnen gaan, gezien alle andere apparaten en browsers geen problemen geven. Vooralsnog zijn er geen meldingen over andere webbrowsers waar het niet werkt.

Als ik het goed zie gebruikt u Chrome als browser. Hebt u de laatste versie van Chrome geïnstalleerd? Ervaart u ook problemen met andere browser apps zoals Firefox of Internet browser?
Reputatie 2
Hoi @Rashid.

Zoals bovenstaand gemeld via Chrome geen toegang tot het forum dan krijg ik die melding, bij Firefox heb ik wel probleemloos toegang, allebei nieuwste versie geeft play store aan.

Chrome, app versie 70.03538.80
Besturingssysteem Android 5.0.2; SM-T530 Building/LRX22G

Firefox 63.0.2

Ik had al een vermoeden via een ander (blauwe team) dat het met certificaten - besturingssysteem samen zou hangen, ben geen techneut, ICT expert om het zo te zeggen.

Waar het mij vooral om ging of anderen met een tablet ook problemen ervaren bij browsers, die 2 gebruik ik bij voorkeur.
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Bedankt voor uw reactie.

Groetjes
Dreekuh.
Reputatie 5
Badge +5
Hi @Dreekuh-53,

Bedankt voor de toelichting!

Ik heb zojuist weer overleg gehad met mijn collega's en van wat ik heb begrepen gaan we binnenkort over naar een andere leverancier. Dat betekend dat we een nieuwe certificaat krijgen en daarmee zou het probleem opgelost moeten zijn. De verwachting is dat het binnen 2 a 3 weken opgelost is en dan zou het met elke browser toegankelijk moeten.

Houd het in de gaten en mocht u na 3 weken nog problemen ondervinden hoor ik het graag. Stel gerust vragen 🙂.

Reageer