Beantwoord

opzeggen EVPN en Corporate internet glasvezel

  • 24 June 2019
  • 5 reacties
  • 391 keer bekeken

Goedemorgen, na meerdere malen een poging te hebben gedaan om telefonisch onze corporate glasvezel en EVPN op te zeggen dan nu maar via het forum.
Als stichting VO de Vechtstreek hebben wij 2 locaties Rientjesmavo in Maarssen met CAP ID INT14275 en RSG Broklede in Breukelen met CAP ID INT11241. Hier hebben wij een corporate glasvezel en EVPn. Beide verbindingen op de locaties willen we opzeggen. Via de zakelijke servicedesk al meerdere malen toezegging gekregen dat we teruggebeld worden maar na 4 weken nog steeds geen resultaat. Aangezien wij niet weten wie de business partner is bij wie we mogelijk dit contract hebben afgesloten is de enige mogelijkheid rechtstreek met jullie contact op te nemen. Graag een reactie hoe we dit verder kunnen afhandelen.
Met vriendelijke groet,
Marco van Doorn, ICT adviseur VO de Vechtstreek.
icon

Beste antwoord door Mark L. 1 July 2019, 11:02

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Betreffende document is nogmaals verzonden naar m.van.doorn@broklede.nl
Bedankt voor je reactie. het emailadres ict@broklede.nl bestaat niet meer. Is het mogelijk de documenten naar helpdesk@vodevechtstreek.nl te sturen?

MvrGr
Marco van Doorn
Reputatie 5
Badge +5
Het opdrachtformulier is per mail verstuurd naar ict@broklede.nl

Kunt u in deze mailbox?
Hallo Mark,

Nee, ik heb niets gezien. Is dat per post verstuurd?
indien mogelijk graag ook per email naar m.van.doorn@broklede.nl

Met vriendelijke groet,
Marco van Doorn
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen Marco, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik zie dat mijn collega's van de Business Partner servicedesk u op 7-6-2019 een opdrachtformulier voor het opheffen van de dienst hebben toegestuurd.

Heeft u dat ontvangen?

Reageer