Beste,
We zijn overgestapt naar een andere telefoon en internet aanbieder, na helaas diverse negatieve ervaringen met kpn de laatste jaren. De nieuwe aanbieder heeft de opzegging doorgegeven en nummer overdracht aangevraagd. Aan de nieuwe aanbieder is dit bevestigd. Na onze ervaringen met kpn wil ik als zakelijke klant graag een schriftelijke bevestiging van kpn dat ons pakket is opgezegd. Daarom op advies van de nieuwe aanbieder zelf ook opgezegd bij kpn. Dit kan alleen telefonisch, dus gedaan. Helaas kon medewerker niet in het systeem zien of de opzegging door de nieuwe aanbieder en de nummer overdracht in het systeem verwekt waren. Jammer en ook wel vreemd? Daarom dus direct telefonisch opgezegd, en door de medewerker werd bevestigd dat ik per mail een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Inmiddels zijn we bijna een week verder en nog geen bevestiging ontvangen. Daarom vandaag weer gebeld. Uiteindelijk kon medewerker wel aangeven dat de opzegging vandaag om 11.30 uur verwerkt was. Waarom er geen bevestigingsmail gestuurd was wist ze niet en ook kon deze niet alsnog verstuurd worden? Dat doet het systeem en kan maar 1 keer? Zeer vreemd, een bevestiging van een opzegging is toch echt de standaard en gezien onze ervaringen met kpn wil ik de opzegging gewoon zwart op wit. De enige oplossing volgens medewerker zou zijn om over een paar dagen opnieuw telefonisch op te zeggen, maar dan zou de opzegging dus ook per latere datum ingaan. Maar dan zou er misschien wel een schriftelijke bevestiging van de opzegging verstuurd kunnen worden. Ons inziens geen redelijke oplossing.
Al met al voor ons als (jarenlange) klant een zeer klantonvriendelijk en tijdsintensieve manier van opzeggen zonder enige zwart op wit info voor de klant. We zouden het zeer op prijs stellen als de opzegging alsnog vlot en correct afgehandeld wordt.
Beste antwoord door Rick S.
Bekijk origineel