Vraag

Opzegging Zakelijk Internet

  • 14 February 2019
  • 1 reactie
  • 303 keer bekeken

Hallo,

Vanwege een overstap naar glasvezel afgelopen jaar wil ik voor ons bedrijf het oude zakelijk SDSL abonnement opzeggen.

Betreft VREDEVELD BV
Klantnr. 000329677
E-mail invoice@vredeveld.eu

Het klantonvriendelijke zakelijke 0800 nummer is daarvoor totaal ongeschikt. Op de factuur missen contactgegevens.

Daarom graag een reactie via
telefoon: 0592 459052 of 06 82583707 of
e-mail: w.wilts@vredeveld.eu

Met groet,
Wim Wilts
ICT beheer

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hi @Wim Wilts,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Uw overstap van zakelijk SDSL naar glasvezel is een mooie upgrade! Met opzeggen van uw oude abonnement kan ik helpen. Daarvoor heb ik nog wel een verificatie nodig. Wilt u mij een privé bericht sturen met de CAP-ID van het abonnement. De CAP-ID vindt u op uw factuur en begint met IASS gevolgd door cijfers.

Jammer dat u een nare ervaring hebt gehad met de zakelijke klantenservice. Wat heeft ervoor gezorgd dat u de zakelijke telefonische klantenservice als klantonvriendelijk hebt ervaren?

Reageer