Hallo,
Vanwege een overstap naar glasvezel afgelopen jaar wil ik voor ons bedrijf het oude zakelijk SDSL abonnement opzeggen.
Betreft VREDEVELD BV
Klantnr. 000329677
E-mail invoice@vredeveld.eu
Het klantonvriendelijke zakelijke 0800 nummer is daarvoor totaal ongeschikt. Op de factuur missen contactgegevens.
Daarom graag een reactie via
telefoon: 0592 459052 of 06 82583707 of
e-mail: w.wilts@vredeveld.eu
Met groet,
Wim Wilts
ICT beheer
Hi @Wim Wilts ,
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Uw overstap van zakelijk SDSL naar glasvezel is een mooie upgrade! Met opzeggen van uw oude abonnement kan ik helpen. Daarvoor heb ik nog wel een verificatie nodig. Wilt u mij een privé bericht sturen met de CAP-ID van het abonnement. De CAP-ID vindt u op uw factuur en begint met IASS gevolgd door cijfers.
Jammer dat u een nare ervaring hebt gehad met de zakelijke klantenservice. Wat heeft ervoor gezorgd dat u de zakelijke telefonische klantenservice als klantonvriendelijk hebt ervaren?
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Uw overstap van zakelijk SDSL naar glasvezel is een mooie upgrade! Met opzeggen van uw oude abonnement kan ik helpen. Daarvoor heb ik nog wel een verificatie nodig. Wilt u mij een privé bericht sturen met de CAP-ID van het abonnement. De CAP-ID vindt u op uw factuur en begint met IASS gevolgd door cijfers.
Jammer dat u een nare ervaring hebt gehad met de zakelijke klantenservice. Wat heeft ervoor gezorgd dat u de zakelijke telefonische klantenservice als klantonvriendelijk hebt ervaren?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.