Beste antwoord door Tim
Bekijk origineelOutgoing mail server setting
Ik gebruik OULTLOOK . Wat zijn de settings voor outgoing Mail voor mijn account , inclusief server Poort Nummer ?
Beste Francette,
Welke instellingen u kunt gebruiken is afhankelijk van uw type internet abonnement en wie uw e-mail provider is.
Indien mogelijk, kunt u het beste de uitgaande mailserver van uw eigen e-mailprovider gebruiken.
Als u aanvullende vragen heeft dan verneem ik deze graag.
Meer informatie: kpn.com/mail
Wat moet ik doen als mijn e-mail niet werkt?
Emailadressen van KPN: kpnmail, planet, hetnet etc.:
smtp.kpnmail.nl
TLS (of SSL voor oudere apparaten) Poort: 587
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen
Exchange Online of Office 365 abonnement van KPN:
smtp.outlook.com
Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist. Gebruik dezelfde inloggegevens als de server voor inkomende mail.
TLS (of SSL voor oudere apparaten) Poort: 587
Aanmelden: Verplicht
Gebruikersnaam: De gebruikersnaam hebt u ontvangen
Wachtwoord: Het wachtwoord hebt u ontvangen
Oude Exchange Online abonnementen:
mailhost.kpnxchange.com
Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist. Gebruik dezelfde inloggegevens als de server voor inkomende mail.
TLS (of SSL voor oudere apparaten) Poort: 25
Aanmelden: Verplicht
Gebruikersnaam: De gebruikersnaam hebt u ontvangen
Wachtwoord: Het wachtwoord hebt u ontvangen
Ondernemerspakket:
mail.kpnmail.nl
Beveiligingstype: Geen
Poort: 25
Aanmelden: Verplicht
Gebruikersnaam: U hebt geen gebruikersnaam nodig. De verbinding komt automatisch tot stand na opstarten van uw Ondernemers Pakket
Wachtwoord: Het IP-adres van deze verbinding is uw sleutel om e-mail via deze server te verzenden.
Welke instellingen u kunt gebruiken is afhankelijk van uw type internet abonnement en wie uw e-mail provider is.
Indien mogelijk, kunt u het beste de uitgaande mailserver van uw eigen e-mailprovider gebruiken.
Als u aanvullende vragen heeft dan verneem ik deze graag.
Meer informatie: kpn.com/mail
Wat moet ik doen als mijn e-mail niet werkt?
Emailadressen van KPN: kpnmail, planet, hetnet etc.:
smtp.kpnmail.nl
TLS (of SSL voor oudere apparaten) Poort: 587
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen
Exchange Online of Office 365 abonnement van KPN:
smtp.outlook.com
Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist. Gebruik dezelfde inloggegevens als de server voor inkomende mail.
TLS (of SSL voor oudere apparaten) Poort: 587
Aanmelden: Verplicht
Gebruikersnaam: De gebruikersnaam hebt u ontvangen
Wachtwoord: Het wachtwoord hebt u ontvangen
Oude Exchange Online abonnementen:
mailhost.kpnxchange.com
Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist. Gebruik dezelfde inloggegevens als de server voor inkomende mail.
TLS (of SSL voor oudere apparaten) Poort: 25
Aanmelden: Verplicht
Gebruikersnaam: De gebruikersnaam hebt u ontvangen
Wachtwoord: Het wachtwoord hebt u ontvangen
Ondernemerspakket:
mail.kpnmail.nl
Beveiligingstype: Geen
Poort: 25
Aanmelden: Verplicht
Gebruikersnaam: U hebt geen gebruikersnaam nodig. De verbinding komt automatisch tot stand na opstarten van uw Ondernemers Pakket
Wachtwoord: Het IP-adres van deze verbinding is uw sleutel om e-mail via deze server te verzenden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.