Beantwoord

Outgoing mail server setting

  • 11 november 2015
  • 1 reactie
  • 1261 keer bekeken

Ik gebruik OULTLOOK . Wat zijn de settings voor outgoing Mail voor mijn account , inclusief server Poort Nummer ?
icon

Beste antwoord door Tim 11 november 2015, 12:52

Beste Francette,

Welke instellingen u kunt gebruiken is afhankelijk van uw type internet abonnement en wie uw e-mail provider is.

Indien mogelijk, kunt u het beste de uitgaande mailserver van uw eigen e-mailprovider gebruiken.

Als u aanvullende vragen heeft dan verneem ik deze graag.

Meer informatie: kpn.com/mail

Wat moet ik doen als mijn e-mail niet werkt?

Emailadressen van KPN: kpnmail, planet, hetnet etc.:

smtp.kpnmail.nl 

TLS (of SSL voor oudere apparaten) Poort: 587 

Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen 

Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen

Exchange Online of Office 365 abonnement van KPN:

smtp.outlook.com 

Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist. Gebruik dezelfde inloggegevens als de server voor inkomende mail.

TLS (of SSL voor oudere apparaten) Poort: 587

Aanmelden: Verplicht

Gebruikersnaam: De gebruikersnaam hebt u ontvangen

Wachtwoord: Het wachtwoord hebt u ontvangen

Oude Exchange Online abonnementen:

mailhost.kpnxchange.com

Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist. Gebruik dezelfde inloggegevens als de server voor inkomende mail.

TLS (of SSL voor oudere apparaten) Poort: 25

Aanmelden: Verplicht

Gebruikersnaam: De gebruikersnaam hebt u ontvangen

Wachtwoord: Het wachtwoord hebt u ontvangen

Ondernemerspakket:

mail.kpnmail.nl

Beveiligingstype: Geen

Poort: 25

Aanmelden: Verplicht

Gebruikersnaam: U hebt geen gebruikersnaam nodig. De verbinding komt automatisch tot stand na opstarten van uw Ondernemers Pakket

Wachtwoord: Het IP-adres van deze verbinding is uw sleutel om e-mail via deze server te verzenden.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste Francette,

Welke instellingen u kunt gebruiken is afhankelijk van uw type internet abonnement en wie uw e-mail provider is.

Indien mogelijk, kunt u het beste de uitgaande mailserver van uw eigen e-mailprovider gebruiken.

Als u aanvullende vragen heeft dan verneem ik deze graag.

Meer informatie: kpn.com/mail

Wat moet ik doen als mijn e-mail niet werkt?

Emailadressen van KPN: kpnmail, planet, hetnet etc.:

smtp.kpnmail.nl 

TLS (of SSL voor oudere apparaten) Poort: 587 

Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen 

Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen

Exchange Online of Office 365 abonnement van KPN:

smtp.outlook.com 

Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist. Gebruik dezelfde inloggegevens als de server voor inkomende mail.

TLS (of SSL voor oudere apparaten) Poort: 587

Aanmelden: Verplicht

Gebruikersnaam: De gebruikersnaam hebt u ontvangen

Wachtwoord: Het wachtwoord hebt u ontvangen

Oude Exchange Online abonnementen:

mailhost.kpnxchange.com

Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist. Gebruik dezelfde inloggegevens als de server voor inkomende mail.

TLS (of SSL voor oudere apparaten) Poort: 25

Aanmelden: Verplicht

Gebruikersnaam: De gebruikersnaam hebt u ontvangen

Wachtwoord: Het wachtwoord hebt u ontvangen

Ondernemerspakket:

mail.kpnmail.nl

Beveiligingstype: Geen

Poort: 25

Aanmelden: Verplicht

Gebruikersnaam: U hebt geen gebruikersnaam nodig. De verbinding komt automatisch tot stand na opstarten van uw Ondernemers Pakket

Wachtwoord: Het IP-adres van deze verbinding is uw sleutel om e-mail via deze server te verzenden.

Reageer