Beantwoord

Overstap naar kleinzakelijk 2 gratis wifi punten

  • 28 January 2021
  • 14 reacties
  • 104 keer bekeken

Ik ben een aantal weken geleden overgestapt naar klein zakelijk tv en internet, telefonisch afgesloten, ik kon toen kiezen uit een cadeau en koos 2 wifi punten, die heb ik helaas niet ontvangen en heb al aantal keren gebeld met kpn die sturen we van het kastje naar de muur. Iemand hier ervaring mee?

 

Groeten Sander.

icon

Beste antwoord door Rashid 1 February 2021, 12:34

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Bedankt dat je toch even de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen Sander.

Groet,
Rashid

Ik heb al eerder gebeld en het kon even duren voor ik de wifi punten zou ontvangen, heb meerdere keren gebeld en doorverwezen naar anderen telefoon nummers. Uiteindelijk hier maar wat op het forum gezet. Maar ik had al het idee dat ik de wifi punten niet mee ging ontvangen, jammer dat ik me tijd aan het verdoen ben geweest met dit. In ieder geval een dikke 0 voor KPN. Groeten Sander 

Reputatie 5
Badge +10

Fijn om te lezen dat je de orderbevestiging wel via de post hebt ontvangen. Als de wifipunten niet op de bevestiging staan kan ik nu niks meer voor je betekenen. Wat maakt het dat je destijds niet meteen contact met ons had opgenomen? 

Ook als het gesprek is opgenomen is het altijd belangrijk om de orderbevestiging te controleren. Ik geef alleen aan wat er belangrijk is, so please don't shoot the messenger :slight_smile: .

Ik heb de overeenkomt erbij gepakt en er staan geen wifipunten op terwijl ik dit telefonisch wel aangegeven heb dat we die wilden ivm de barre slechte wifi hier thuis.

Reputatie 5
Badge +10

Dat is goed :slight_smile::thumbsup_tone4:

Ik ga er thuis naar kijken

Reputatie 5
Badge +10

Begrijp ik goed dat je de orderbevestiging ook niet per post had ontvangen?

De orderbevestiging was namelijk dezelfde dag ook gepost naar het adres waarop het abonnement bij ons geregistreerd staat. In de brief werd aangegeven dat we de orderbevestiging naar je hebben gemaild maar dat we een melding kregen dat deze e-mail niet is aangekomen. Het verzoek was om je e-mailadres aan te passen in jouw MijnKPN account. Je ontvangt namelijk veel belangrijke informatie van ons op je e-mailadres, zoals uw facturen

 

Wij hebben dat nooit ontvangen omdat het email adres niet klopte, dat is alter veranderd. Maar alles gesprekken worden opgenomen dus denk dat het handig is als dat terugeluisterd wordt daar is alles in besproken, ook de wifi punten 

Reputatie 5
Badge +10

Hi Sander,

Bedankt voor je bericht. Een maand geleden hebben wij via privé berichten contact gehad en daar stelde ik jou een vraag. Wellicht heb je over de vraag heen gelezen? Want vooralsnog heb ik geen antwoord ontvangen.

De vraag die ik stelde was:
Als het goed is had je na het invoeren van de order een bevestiging ontvangen via mail. Had je de orderbevestiging toen doorgenomen?

Het is inmiddels een maand geleden wordt er nog wat geregeld of niet.

 

Groeten Sander

Reputatie 5
Badge +10

Dat klopt, de Sonos One speaker en de Sony koptelefoon waren de overige welkomst cadeaus waar je uit kon kiezen.

Ik kon toen kiezen tussen een Sonos one speaker, koptelefoon, of wifi punten toen heb in voor de wifi punten gekozen

Reputatie 5
Badge +10

Goedemorgen @Sanderkors,

Bedankt voor het sturen van je gegevens in privé en voor het geven van de extra toelichting. Je was dus niet telefonisch afgesloten maar je hebt een nieuw abonnement bij ons afgesloten. Doordat je een nieuw abonnement bij ons hebt afgesloten mocht je een welkomst cadeau kiezen. 

Je koos voor 2 super wifi punten cadeau en waarschijnlijk is dit bij het invoeren van de order niet helemaal goed gegaan. Ik heb wat hulp ingeschakeld van collega's om te kijken hoe wij dit kunnen oplossen. Zodra ik meer weet kom ik bij je terug :slight_smile: .

Groet,

Rashid

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Sanderkors,

Welkom op het zakelijk KPN forum!

Bedankt voor het delen van jouw verhaal. Jammer om te lezen dat er een fout was gemaakt waardoor je telefonisch was afgesloten. Begrijp ik goed dat het probleem inmiddels wel is opgelost en dat je weer kunt bellen?

Ik wil graag kijken wat ik voor je zou kunnen betekenen omtrent de cadeau. Wil je mij een privé bericht sturen met je postcode + huisnummer, naam contractant en ter verificatie je klantnummer? Zodra ik de gegevens van je heb ontvangen kan ik voor je op onderzoek gaan.

Reageer