Beantwoord

panasonic KX-TPA60

  • 12 May 2020
  • 6 reacties
  • 357 keer bekeken

sinds een aantal jaren gebruiken wij de panasonic KX-TPA60 met twee toestellen.

 

echter sinds een aantal weken gaat bij een inkomend gesprek maar 1 toestel over . Voorheen gingen ze allebei over. Omdat de toestellen in twee afzonderlijke ruimtes worden gebruikt is dit erg lastig. Uitgaande gesprekken kan wel gewoon op beide toestellen.

 

we hebben alles geprobeerd , resetten, alle handleidingen die we kunnen vinden doorgespit en helaas geen resultaat..

 

Is er misschien iemand die ons kan vertellen hoe dit kan en kan worden opgelost ?

 

alvast hartelijk dank voor de reacties!

 

  • bij inkomend gesprek gaat maar 1 toestel over en is het gesprek ook alleen aan te neme op dat toestel.
  • uitgaande gesprekken kunnen wel op beide toestellen afzonderlijk van elkaar. (dus twee uitgaande lijnen tegelijkertijd)
icon

Beste antwoord door Rashid 14 May 2020, 16:30

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hi @SANDERBRUINS

Welkom op het zakelijk KPN forum! Excuses voor de late reactie. Door onbekende reden is dit topic langs ons heen gegaan. Als ik het goed begrijp ervaart u problemen met de Panasonic KX-TPA60 toestel. Ondanks de reset van het basisstation gaat er nog steeds maar 1 toestel over. Hebt u ook de de handsets ook opnieuw aangemeld?

Ik heb ook 1 basisstation, twee lijnen, 3 toestellen.

Sinds enige tijd gaan de toestellen automatisch in slaapstand. Die kan ik met moeite resetten door de toets ingedrukt te houden. Maar de volgende hetzelfde probleem.

Is er ergens geen firmware geladen? 

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @Beautyhouse,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Ik kan me voorstellen dat het irritant is als de toestellen automatisch in slaapstand gaan. Gaat het om alle toestellen, inclusief het basisstation? En sinds wanneer speelt dit precies? 

Wil je tot slot voor de zekerheid het klantnummer van het abonnement in je forumprofiel invullen? 

Hi, ik heb klantnummer opgevoerd.

Ja  alle toestellen en sinds enkele maanden al in slaapstand.

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag, 

Ik zie het klantnummer niet in het forumprofiel terug. Heb je het wel opgeslagen? 
En kun je daarnaast wat verder toelichten over wat er gebeurd? Zie je bijvoorbeeld een zwart scherm op de toestellen? En met welke knop krijg je de toestellen dan weer aan? 

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @Beautyhouse,

Ik heb nog even in het systeem gekeken en ik zie dat je telefonisch contact hebt gehad met de collega's van de KPN EEN MKB servicedesk. Zo te zien zijn de Panasonic toestellen en het basisstation vervangen en met de nieuwe toestellen werkt het allemaal, toch? 

Reageer