Vraag

panasonic paswoord vergeten

  • 6 October 2021
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Hallo mijn mama heeft een vaste lijn een panasonic kx-tsc10nlc ze kan er zelf niet mee bellen er staat een sleutel op en vraagt een pincode we hebben al van alles geprobeerd maar het lukt niet ik zou graag weten of ik deze vaste lijn kan resetten zodat ze er wel wat mee kan als er iemand belt kan ze opnemen maar ze kan zelf niet bellen 


1 reactie

Reputatie 5
Badge +3

@Annelies Mila Borgers Welkom op het zakelijk KPN forum!  Helaas kunnen wij geen ondersteuning bieden op toestelniveau. Het lijkt erop dat er een zogenaamde ‘dial lock’ actief staat op dit toestel. Hoe deze precies verwijderd kan worden weten wij dus ook niet omdat KPN enkel gaat over de binnenkomende telefoonlijn, en niet de apparatuur in dit geval.

Wat ik nog wel wil meegeven als informatie is een link naar de handleiding van dit toestel: https://www.gebruikershandleiding.com/Panasonic-kx-tsc-10/handleiding-5-300507.html

Op pagina 28 wordt er over dit probleem gesproken. Succes!

Reageer