Vraag

Password email wijzigen

  • 27 October 2022
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Hoi, 

 

Mijn pa is het ww van zijn email adres kwijt. Het is een zakelijk email adres. Normaal regelden wij deze zaken op https://cp.online.kpn.com/ maar dat lijkt niet meer te werken.

Ik zag dit beheer wellicht overgedragen is naar office (https://www.office.com/) is. Met de username (lavoo63411) kom ik daar nergens. 

Mijn vader kan ook niet met zijn emailadres inloggen, want geen toegang. Hoe kan ik mijn pa helpen?

Groeten,

Koen


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @KLavooij,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Goed dat je onze hulp hier inschakelt. Ik help jullie graag om dit op te lossen. 
Het klopt dat er het een en ander is veranderd met betrekking tot het beheer. Dit gaat nu inderdaad via de Microsoft beheer portal en ik kan helpen om hier in te komen. Hebben jullie ook al een wachtwoord reset geprobeerd? En wat is het mailadres/domein waar het om gaat?

 

Het gaat om het domein lavooij.net. 
 

Welk password wil je resetten? Ik ben bang dat de admin user password gereset gaat worden via het email adres.

Ik heb geen idee wat het backup emailadres is als ik het emailadres van mijn pa laat resetten.

 

Alvast bedankt,

 

Koen

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag Koen, 

Wij kunnen het mailadres van de bij ons geregistreerd admin user in het systeem opzoeken. Deze mogen we alleen delen met de contractant en mag ik dus niet aan jou geven. Hiervoor moet je vader contact met ons opnemen. Dat kan natuurlijk hier, maar kan ook telefonisch via 0800-0403 (via de KPN EEN Servicedesk, aangezien het abonnement daar onder valt). 

Met deze admin user name kan de wachtwoord vergeten procedure gevolgd worden om in te kunnen loggen en kan er een nieuw wachtwoord ingesteld worden voor de mailbox. Mocht deze wachtwoord vergeten procedure ook niet werken kunnen we collega's aansturen die een tijdelijk wachtwoord kunnen versturen. 

Reageer