Probleem met DNS instellingen, daardoor geen internet

  • 18 February 2018
  • 12 reacties
  • 362 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
hallo ik heb een probleem met internet Ik heb een EXPERIA Box V10-router Lapla L1 is groen

* Onderwerp van jouw topic aangepast en naar het juiste subForum verplaatst! *

12 reacties

Reputatie 7
hallo ik heb een probleem met internet Ik heb een EXPERIA Box V10-router Lapla L1 is groen
Goedemiddag Mateusz - @Mateusz,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Zou je me iets meer kunnen vertellen over welke problemen je nu precies ervaart met het gebruik van de KPN Experia Box v10! Ik hoor het graag van je, want ik help je natuurlijk graag met het oplossen van jouw issue(s).

Heb een fijne zondag! 😎
Reputatie 1
Badge
Ik heb geen DNS-internetverbinding
Reputatie 1
Badge

Reputatie 1
Badge

Reputatie 1
Badge
hallo ik heb een probleem met internet Ik heb een EXPERIA Box V10-router Lapla L1 is groen
Reputatie 7
Goedemiddag Mateusz - @Mateusz!

Bedankt voor je aanvullende informatie en schermafdrukken.

1. Kun je wel in de admin mode van het modem zelf komen?

2. Wat zijn jouw DNS instellingen?


Heb een fijne avond! 😎
Reputatie 7
Ik heb geen DNS-internetverbinding
Goedenavond Mateusz - @Mateusz!

Excuses voor de verwarring, maar je bedoelt natuurlijk DSL internet. Je had DNS genoemd, dus ook vandaar. Ik zou niet weten wat de oorzaak van jouw specifieke issue is.

Morgen kunnen de leden van het @Forum Team je in ieder geval zeker wel verder helpen!

Heb een fijne avond! 😎
Reputatie 1
Badge

Reputatie 1
Badge

Reputatie 1
Badge
https://
Reputatie 1
Badge

Reputatie 7
Badge +6
Goedemorgen @Mateusz,

Wat ontzettend naar om te lezen dat u problemen hebt met de internetverbinding! Dat is natuurlijk niet bedoeling. Natuurlijk help ik u graag verder en zoek ik uit hoe dit kan.

Nu is mij overigens nog niet helemaal duidelijk welke problemen u ervaart. Ik zie dat het lampje 'Services' rood (of is het oranje?) en dat geeft inderdaad aan dat er iets niet helemaal klopt. Werkt het internet nu helemaal niet? Heeft u helemaal geen verbinding?

Om verder op onderzoek te gaan heb ik een aantal gegevens van de verbinding nodig. Wilt u mij in een privébericht uw klantnummer, postcode + huisnummer, naam van de contractant/bedrijf en de laatste 4 cijfers van de IBAN rekening sturen?

Reageer