Beantwoord

Problemen afsluiten All in One Zakelijk glasvezel

  • 27 February 2015
  • 3 reacties
  • 583 keer bekeken

Ik ben al twee weken bezig om te trachten mijn zakelijk internet en vaste telefooncontract correct om te zetten naar een Zakelijk glasvezel All in One Premium contract (compleet)

Ik wordt geslingerd tussen de afdelingen "zakelijk", "Privé" en "Glasvezel" en tussen 0800.0404 en 0403. Ik heb al twee contracten gehad die niet goed zijn en ook zijn er twee maal installatiepakketten gestuurd. Op deze manier gaat er veel efficiency verloren en worden veel kosten gemaakt.

Is er binnen KPN een afdeling of persoon die over de diverse afdelingen heen kan coördineren?
icon

Beste antwoord door Burhan 1 March 2015, 14:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Dag Paul,

Bedankt voor uw reactie. Wilt u nogmaals contact met me opnemen wanneer het abonnement actief is? Ik kijk dan graag of ik iets voor u kan betekenen met betrekking tot de foutieve communicatie. 

Spreek me gerust aan per privébericht. Dan doe ik u spoedig een voorstel. 

Met vriendelijke groet,

Burhan
Beste Durham,

Bedankt voor uw snelle reactie. Vrijdagmiddag heb ik inderdaad, bijna succesvol, mijn bestelling kunnen plaatsen en heb ik de bevestiging ontvangen.

Helaas week de bevestiging af van de met de KPN employé doorgenomen bestelling.

Volgens de opgave van de employé zou Sport1 niet € 15,50 kosten, maar € 9,95. Ik heb toen verteld dat ik nergens een prijs was tegengekomen anders dan € 15,50. Ik denk dus dat de employé zich vergist had want de bevestiging is wel goed.

Ook zou de "Service+" in de prijs van All in One Premium zitten. Toch is € 3,- in de bevestiging opgenomen.

Tot slot zag ik tot mijn verbazing € 7,50 voor glasvezel. Dit is echter, volgens mij, de meerprijs voor de upgrate tot 100Mb. Dit heb ik niet aangevraagd.

Er is voor KPN nog veel werk aan de winkel om de productkennis van de medewerkers te verbeteren.

Ik heb besloten om de afwijkingen te accepteren en het contract volgens de bevestiging uit te laten voeren teneinde verdere vertraging te voorkomen, en...........verdere verspilling te voorkomen.

Met vriendelijke groeten en dank,

Truckexperience

Paul van Leuven
Reputatie 3
Badge +3
Goedemiddag Truckexperience, 

Het lijkt me niet de bedoeling om u telkens naar een andere afdeling door te verwijzen. U zou gewoon geholpen moeten worden met de vragen die u stelt. 

Goed dat u me hierover aanspreekt, want ik houd dit graag voor u in beheer. Ik heb aan de hand van uw e-mailadres de abonnementen kunnen traceren. Ik zie dat er twee abonnementen zijn geannuleerd en vandaag een derde is aangevraagd. De laatste order lijkt goed te verlopen.

Ik kan me voorstellen dat u door de bomen het bos niet meer ziet en graag verder geholpen wenst te worden. 

Sinds kort vragen we de zakelijke abonnementen op dezelfde manier aan als de consumenten abonnementen. Wanneer het geheel is opgeleverd, zorgen we ervoor dat u gebruik kunt maken van de zakelijke voorwaarden en service. Het zou niet mogen, maar ik denk dat de verwarring over bij welke afdeling u moet zijn, hierdoor is ontstaan.

De overbodige pakketten mag u kosteloos retour sturen of laten ophalen. Zie hier de mogelijkheden en de te nemen stappen: http://bit.ly/1LQLDD6

Laat u me weten of u eruit komt? Spreek me gerust aan wanneer u aanvullende vragen heeft! :-)

Fijn weekend!

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reageer