Vraag

Problemen met e-mail verzenden via domein

  • 21 maart 2018
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Sinds 1 maand heb ik problemen met het verzenden van berichten vanuit mijn webshop. Via onze website provider kon ik altijd de mail van de webshop binnenhalen en alles beantwoorden. Sinds 3 weken werden mijn verzonden berichten steeds vaker gemarkeerd als spam. Mijn Collega die thuis een ziggo netwerk heeft kent dat probleem niet, deze berichten worden gewoon verzonden zonder dat ze vallen onder spam.
Vanaf gisteren kan ik helemaal niets meer verzenden en heb al meerdere malen contact gehad met KPN zelf. Gisteren nog een ticket laten aanmaken en zou dezelfde dag terug gebeld woden maar ik heb niks meer gehoord van de KPN dus helaas ook geen oplossing alleen de opmerking neem eens contact op met het forum misschien kunnen zij je verder helpen. Dit moet echter zsm opgelost worden omdat het een webshop betreft en ik nu niet kan communiceren met mijn klanten !
:

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hi @helena, welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Dit is een erg hinderlijk probleem die snel verholpen moet worden. Ik heb meteen geprobeerd om uw account te zoeken door middel van uw kpnmail adres, dat is mij niet gelukt. Zonder gegevens is het lastig om advies te geven.
Hebt u de mogelijkheid om uw domeinnaam en klantnummer in te vullen in uw forumprofiel? Dan ga ik meteen voor u aan de slag.
Beste tim, even voor de duidelijkheid, de website loopt via CSV networks.
Reputatie 7
Badge +11
Dank voor alle informatie @helena!

De website heeft een webwinkel en die stuurt e-mails, bijvoorbeeld orders, bevestigingen etc. Als u als ontvangende mailadres uw @kpnmail gebruikt (particuliere mail), dan worden de e-mails in de spam folder geplaatst en sinds 2 dagen ontvangt u helemaal geen mail meer vanuit de webshop.
Bij het gebruik van een ander ontvangst e-mailadres, die niet van kpn is, gaat alles goed en krijgt u de e-mails binnen.

Begrijp ik het probleem goed?

Reageer