Beantwoord

rekening. factuur in termijnen betalen.

  • 1 March 2021
  • 1 reactie
  • 89 keer bekeken

Ik had een klacht in Januarie ingediend, over de onduidelijke sms berichten naar aanleiding van een buitenbundelpakket.

Ik bevond mezelf in turkije en had de bundel eenmalig aangeschaft, waarna ik berichten ontving dat buiten de bundel de kosten hoog konden oplopen.

vervolgens stond er of ik verder wilde gaan met internet, ik dan ja moest verzenden naar een nummer.

hiermee verstond ik dat ik automatisch verder wilde gaan met de bundel die KPN mij dus aanbood. Niet de bundel die in het buitenland tot hoge kosten kon leiden.

vervolgens kreeg ik een sms dat ik 500€(!) heb verbruikt.

  1. Klantenservice gebeld en zeiden dat het me eigen schuld was en het duidelijk in de sms stond.
  2. Een fysieke winkel bezocht die het totaal begrepen, alleen hun konden niks voor mij betekenen.
  3. klachtenservice belde mij, maar de intonatie en het begin van mevrouw kon op weinig begrip betekenen.

ik heb me er inmiddels bij neergelegd maar weet dat ik na het contract vertrek bij de KPN provider.

nu moet ik 607€ Betalen en dat lukt niet binnen deze maand of 2 zeker door corona.

iemand een idee hoe ik kan betalen in termijnen voor een periode van 6 tot 8 maanden.

bij voorbaat dank

 

icon

Beste antwoord door Rashid 1 March 2021, 16:24

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Michaelbosua,

Welkom op het zakelijk KPN forum!

Bedankt voor het delen van jou ervaring. Ik kan mij goed voorstellen dat je teleurgesteld bent in de uitkomst van je klacht. Uiteraard is het mogelijk om een betaalafspraak te maken. Daarvoor kun je het beste bellen naar 0800-0403 en aan de medewerker vragen om jou door te verbinden met de afdeling Collections voor het maken van een betaalafspraak.

Laat je mij weten of het is gelukt?

Reageer