Vraag

slecht internet iPhone 11

  • 13 November 2022
  • 7 reacties
  • 65 keer bekeken

Al maanden slecht internet.. advies eerste klantenservice 8 augustus: neem Esim ✅ advies tweede klantenservice: probeer andere omgeving ✅ advies derde klantenservice: verleng abonnement met nieuwe telefoon. Niet gedaan, toestel net 2 jaar oud. Advies vierde klantenservice: bekend probleem, wordt aan gewerkt. Advies 5e klantenservice: ticket aanmaken, dan wordt u gebeld door technische dienst ✅ hehe, nu wordt het opgelost. 6e klantenservice: duurt het lang? U wordt echt binnenkort gebeld. 7e klantenservice: volgende week wordt u gebeld. 😫😫😫


7 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Goedemorgen @Loco2015,

Heel begrijpelijk dat je hier niet blij mee bent. Dat zijn heel wat adviezen en contactmomenten. Dit is inderdaad een bekend probleem en we proberen iedereen met deze specifieke issue een persoonlijk aanbod te doen. Excuses dat het wat langer duurt, mijn collega's zullen je z.s.m. bellen voor een oplossing.

Afgelopen week weer nier gebeld…

Reputatie 5
Badge +5

Heb je ook geen gemiste oproepen van ‘Nummer onbekend’? We bellen meestal privé. Zou je ook je klantnummer en geboortedatum willen invullen in je profiel? Dan kan ik je dossier erbij pakken.

Beste Mohammed,

Ik heb het klantnummer en geboortedatum ingevuld. Ik heb geen gemiste oproepen, tenzij ze niet door zijn gekomen, zoals ook vaker gebeurt.

Ik ben vorige week donderdag gebeld door een medewerker die mij de (zeer slecht voorgelezen) aanbieding deed voor een Iphone 12. Die wil ik niet accepteren. Ik zou vrijdag terug gebeld worden om 14.30 uur door een supervisor. Die belde niet.  Ik belde om 15.00 uur met de klantenservice en kreeg een meisje die nieuw was en niets  van een storing Iphone 11 afwist, ze was nieuw. Ze heeft genoteerd dat ik heel boos ben. Toen belde om 16.30 een medewerker met het zelfde (opgelezen) verhaal over de Iphone 12. Die kon mij wel snel terug laten bellen door een teamleidster (of doorverbinden, dat weet ik niet meer). Ik heb aangegeven dat ik  een oplossing op maat wil met een regeling wil met een Iphone 14, en geen verouderde Iphone 12 die al 2 jaar in de kast ligt. Die geven ze maar aan de buurjongen die alleen tiktokt op de telefoon, niet aan een zakelijke klant. Dat knopje had ze niet, zei ze. Ik vroeg wie dan wel??? Ze zou een mail sturen naar…… weer een hoger iemand denk ik en ze zou me er persoonlijk afgelopen  maandag of dinsdag over terug bellen (ik vroeg haar mij in te kopieeren in de mail, maar dat wilde ze niet. Ik vroeg haar of het terugbellen echt zou gebeuren, en ze zei ja….). Ok, het is druk, maar nu heeft ze nog niet gebeld. Net weer de klantenservice gebeld, en de jongen heeft weer een notitie gemaakt dat ik gebeld moet worden, nu door de klachtenservice. Maar wanneer…….. Ik kan zo niet werken, heb bagger-internet en heb schade voor mijn bedrijf. Ben zeer boos en snap niet waarom er geen betere en vooral snellere oplossing voor handen is.?

Vriendelijke groeten, Petra

Reputatie 5
Badge +5

Goedemorgen Petra,

Ik zie bij je huidige abonnement geen toestel staan. Hoe lang geleden heb jij de iPhone 11 afgenomen? Het idee achter het aanbod van de iPhone 12 is dat je één model verder aangeboden krijgt dan het toestel wat je nu gebruikt. Als je een iPhone 14 wil, kan je uiteraard verlengen met een toestel. Ik kan kijken voor een leuk aanbod met een iPhone 14.

Dag Mohammed,

ik heb de Iphone 11 nu ruim 2 jaar. Wat zou je aanbod zijn voor een 14?

groeten van Petra

Reputatie 5
Badge +5

Ik heb je een aanbod gestuurd, zie PM. 😊

Reageer