Beantwoord

Speedtouch 546

  • 1 februari 2016
  • 3 reacties
  • 192 keer bekeken

Goedemorgen,

Wij hebben een klant welke problemen heeft met zijn huidige internetmodem icm een externe VoIP provider.

We vermoeden dat het probleem wordt veroorzaakt door het huidige modem.

Is het mogelijk dat we een nieuw model opgestuurd krijgen?

Vriendelijke groet,

Niek Rovers
icon

Beste antwoord door Tim 1 februari 2016, 13:36

Beste Niek,

Zoals bevestigd is een nieuw modem voor u besteld. :D

Kunt u laten weten of hiermee het probleem is opgelost? Ik hoor het graag over enkele dagen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Goedemorgen Niek,

Welkom op het zakelijke forum, hier kunt u absoluut met deze vraag terecht. :D

De Speedtouch 546 is een zeer oud type modem, het is dus zeker een goed idee om deze eerst te vervangen voor de oorzaak verder te onderzoeken. Dit wil ik graag met u in orde maken. In geval van Zakelijk ADSL kan de klant zelf in de customer selfcare omgeving een nieuw modem bestellen. Als het niet lukt wil ik u graag verder helpen. Om verdere stappen te bespreken stuur ik u alvast een privébericht toe.

Ik zie graag uw reactie!
Reputatie 7
Badge +11
Beste Niek,

Zoals bevestigd is een nieuw modem voor u besteld. :D

Kunt u laten weten of hiermee het probleem is opgelost? Ik hoor het graag over enkele dagen.
Goedemiddag,

al eerder vandaag stuurde ik een vraag gerelateerd aan dit onderwerp door op de knop "stel uw vraag" te klikken.
Gek genoeg krijg ik geen reactie, vandaar nu reagerend op bovenstaand;

Graag zou ik ook een nieuw modem willen bestellen ter vervanging van de speedtouch.
We willen de modem opnieuw instellen voor ons netwerk, maar een handleiding is niet meer te vinden.
Ik begreep, omdat er geen ondersteuning meer is voor de speedtouch, dat dit mogelijk is via dit forum.

mvg,

Sandra Middelink

Reageer