Beantwoord

Storing

  • 27 April 2016
  • 6 reacties
  • 473 keer bekeken

Ik heb een tandartspraktijk in Assen en heb sinds vorige week vrijdag geen telefoon en internet.

U zult begrijpen dat dit dodelijk is voor mijn praktijk.

Eerst wordt er gezegd dat het aan onze interne lijn ligt.

Later ligt het toch aan een schakelkast.

3 dagen wachten op een monteur voor diverse metingen en aanpassingen in een schakelkast enkele straten verder, resulteert in een middag met telefoon en internet zowaar.

Vanaf dinsdagochtend weer een dode lijn. Over enkele dagen komt er een monteur bij U langs meldt de storingslijn aan mij. Ik mag hier op wachten tot donderdagmiddag. Het zal mij benieuwen.

U zult begrijpen dat ik radeloos begin te worden.

Het meeste steekt mij nog dat ik als zakelijke klant geen enkele service ondervindt van KPN.

Zeker als klant werkende in de gezondheidszorg mag ik toch wel iets verwachten.
icon

Beste antwoord door rvdvelden 28 April 2016, 19:29

Bekijk origineel

6 reacties

https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Internet/Storing/m-p/7790#M803Beste https:///t5/Internet/Storing/m-p/7784, heeft de monteur het probleem kunnen oplossen?

In de storingsmelding lees ik het volgende: "storing is onderdeel van verkeerd uitgevoerde werkzaamheden", maar ook: "deze verbinding is hersleld klant weer bereikbaar en online". Graag verneem ik van u zelf wat de status is, kunt u weer volledig gebruik maken van alle diensten?

 Beste Tim,

De lijn functioneert weer. Ik hoop dat het deze keer blijvend is opgelost.

Meerdere monteurs zijn hier in de buurt bezig bij een schakelkast en bij de huisaansluitingen. Mij werd verteld dat het probleem ontstaan is na werkzaamheden om de capaciteit in de buurt te verhogen.

De acceptatie was bij mij groter geweest als dit eerder gecommuniceerd was. Nu kom ik daar terloops achter. De postcode-check gaf en geeft geen storingen aan. Het storingsnummer doet net of ik een op zichzelf staand probleem heb.

In ieder geval bedankt voor de aandacht voor mijn probleem. De communicatie loopt in ieder geval via het forum prettiger dan via een storinsnummer waar je ieder keer een ander aan de lijn hebt.

Met vriendelijke groet,

Robert
Reputatie 7
Badge +11
Beste @rvdvelden, welkom bij de zakelijke community van KPN. Bedankt voor het plaatsen van uw ervaring op het forum. Een storing op uw diensten is een zeer vervelende en lastige situatie. Als tandartspraktijk is het absoluut een noodzaak om bereikbaar te zijn voor uw klanten. Dit probleem moet zo snel mogelijk verholpen worden. Het is niet goed dat u geen service ondervindt van KPN, ik kan mij voorstellen dat u zich hierdoor niet serieus genomen voelt.

Uw tandartspraktijk heb ik snel weten te vinden op google in combinatie met uw naam. Vrijdag heeft u de storing gemeld en kon er op zaterdag een monteur komen. Uit de informatie begrijp ik dat het ging om een meervoudige storing en ook andere aansluitingen uit dienst waren en de afspraak met de monteur is geannuleerd. Nadat de problemen in het KPN domein zijn verholpen is uw aansluiting helaas niet gaan werken. Dat is ontzettend balen natuurlijk.

Wederom heeft u moeten bellen met de klantenservice en is op maandag een nieuwe afspraak met de monteur gemaakt. Gelukkig is de aansluiting toen hersteld. Dat op dinsdag de verbinding wederom eruit ligt maakt het wel erg frustrerend, al helemaal als de monteur pas vandaag kan komen. Ik begrijp dat u een afspraak heeft staan voor tussen 13.00 en 15.00 uur. Hopelijk krijgt de monteur de diensten volledig hersteld en blijven de problemen voorgoed weg!

Graag wil ik uw klacht onder de aandacht brengen bij mijn collega's van de klachtenafhandeling zodra het probleem is verholpen. Laat u weten hoe de afspraak vanmiddag is gelopen?
Reputatie 7
Badge +11
Beste @rvdvelden, heeft de monteur het probleem kunnen oplossen?

In de storingsmelding lees ik het volgende: "storing is onderdeel van verkeerd uitgevoerde werkzaamheden", maar ook: "deze verbinding is hersleld klant weer bereikbaar en online". Graag verneem ik van u zelf wat de status is, kunt u weer volledig gebruik maken van alle diensten?
Reputatie 7
Badge +11
Beste Robert, bedankt voor uw reactie. Ik ben blij om te vernemen dat de lijn weer werkt!

Communicatie is erg belangrijk, u wilt weten waar u aan toe bent. Jammer dat we hier niet pro-actief in zijn geweest. Ik kan mij goed voorstellen dat u uw klacht en signaal kenbaar wilt maken, daar wil ik u graag bij helpen. Heeft u al verdere actie ondernomen of zal ik een klachtbehandelaar contact met u laten opnemen?
Reputatie 7
Badge +11
Dag Robert, (@rvdvelden)

Uiteraard help ik u graag om de klacht onder de aandacht te brengen bij een klachtbehandelaar. Het is begrijpelijk dat de ICT-monteur zijn uren betaald wilt zien. Naar deze kosten moeten we absoluut kijken. U ontvangt van mij een privébericht, kunt u mij voor de zekerheid voorzien van uw actuele contactgegevens? Dan zet ik de klacht door.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Internet/Storing/m-p/7832#M808Beste Robert, bedankt voor uw reactie. Ik ben blij om te vernemen dat de lijn weer werkt!

Communicatie is erg belangrijk, u wilt weten waar u aan toe bent. Jammer dat we hier niet pro-actief in zijn geweest. Ik kan mij goed voorstellen dat u uw klacht en signaal kenbaar wilt maken, daar wil ik u graag bij helpen. Heeft u al verdere actie ondernomen of zal ik een klachtbehandelaar contact met u laten opnemen?

 Beste Tim,

het lijkt mij een goed idee om een klachtbehandelaar contact op te laten nemen.

Op advies van KPN heb ik een zaterdagmiddag tezamen met mijn eigen ICT-monteur enige uren op een KPN-monteur zitten wachten, omdat de storing volgens KPN aan onze eigen binnenlijn zou liggen. De KPN-monteur is vervolgens niet komen opdagen.

De ICT-monteur wil wel van mij deze uren vergoed zien.

Met vriendelijke groet,

Robert

Reageer