Vraag

Toevoeging B (en A) ontbreekt bij de postcodechek

  • 18 April 2019
  • 1 reactie
  • 272 keer bekeken

Ik heb een KPN aansluiting in mijn meterkast maar als ik de postcodecheck doe of bel met KPN dan krijg ik als antwoord dat ik te ver zit van de centrale. Terwijl mijn bovenburen(woonadres) op C, D, E, F, etc. wel gewoon internet kunnen afnemen bij KPN.

Ik heb dus zoiets staan in de meterkast:
https://uploads-eu-west-1.insided.com/telfort-nl/attachment/7f830c52-82b8-4788-bb87-8d5947781ad6.jpg

Verder heb ik ook geen tv kabel waar ik internet over kan verkrijgen, dus dit enige optie om internet in mijn bedrijf te krijgen.

Zou iemand me kunnen hiermee kunnen helpen, zodat ik zakelijk glasvezel internet kan nemen?

Het gaat om adres Wijdesteeg 3B, 1012 RN Amsterdam (Wijdesteeg 3 BRES is misschien ook wel een optie.)

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag Eren, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Het klopt inderdaad dat toevoeging B bij ons niet bekend is. De foto die u stuurt lijkt mij van een oude patchkast. Het kan zijn dat deze niet meer in gebruik is, sowieso niet als aansluitpunt voor een glasverbinding.

Moet het perse glas zijn?

Heeft er voorheen wel een aansluiting op uw adres gezeten?

Mijn advies is om contact op te nemen met de netwerkbeheerder in uw regio en daar na te vragen of uw adres inderdaad een eigen aansluitpunt heeft.

De netbeheerder voor uw regio is VW telecom. bereikbaar via nummer: 088-1860164

Reageer