Vraag

Transparantie over kosten in het buitenland

  • 21 November 2016
  • 1 reactie
  • 208 keer bekeken

Ik was van 26 oktober t/m 2 november in het buitenland. Ik kreeg op 26 oktober netjes een bericht nadat ik mobiel internet had gebruikt:
"Beste klant, u heeft 1MB internet verkeer in de EU gebruikt. Uw eerste Internet EU bundel is nu actief. Deze bundel kost 5 euro voor 250 MB. Bij 80% van uw eerste bundel krijgt u een notificatie. Kijk op kpn.com/roaming voor meer info. Mvg. KPN"

Echter op 1 november kreeg ik wederom een bericht, met een iets andere tekst:
"Beste klant, u heeft gebruik gemaakt van mobiel internet in de EU. Uw eerste Internet EU bundel is nu actief. Deze bundel kost 5 euro voor 250 MB. Bij 80% van uw eerste bundel krijgt u een notificatie. Kijk op kpn.com/roaming voor meer info. Mvg. KPN"

Blijkbaar vervalt de bundel aan het einde van de maand. Dit wordt niet (duidelijk) gecommuniceerd.
Ik verwacht dat dit in de SMS staat en op de pagina kpn.com/roaming

Idem voor bellen!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Hallo mikealders, welkom op het zakelijke forum van KPN! :)

De bundel vervalt inderdaad aan het einde van de maand. Jammer dat dit niet voldoende duidelijk wordt gecommuniceerd. Voor ZZP en Privé abonnementen geldt dit niet en is een bundel wel 4 weken geldig.

Informatie voor gebruik Mobiel Internet EU bundel
- Het tegoed geldt tot het eind van de kalendermaand en kan niet meegenomen worden naar de volgende kalendermaand. Uw tegoed vervalt als u de bundel opzegt.
Bron: https://www.kpn.com/zakelijk/mkb/kpn-een/extra-opties-mobiel-kpn-een/mobiel-internet-eu.htm

Uw bericht heb ik doorgezet binnen de organisatie om te kijken of de communicatie hierover kan worden aangepast. Zodra ik meer informatie heb ontvangen breng ik u op de hoogte. Bedankt voor uw melding!

UPDATE: De proposities voor de Zakelijke abonnementen en Privé abonnementen verschillen van elkaar, beide abonnementen bieden eigen USP's. Er wordt gekeken naar de communicatie.

Reageer