Vraag

Upgrade mailbox

  • 1 November 2015
  • 1 reactie
  • 205 keer bekeken

Beste KPN,

Op donderdag 29 Oktober om 09.17 hebben wij op al onze mailadressen een bericht ontvangen dat de upgrade nu zal worden uitgevoerd.

In de link stond dat dit maximaal in extreme gevallen 48 uur kon gaan duren.

Inmiddels zijn er bijna 72 uur verstreken..

In de mail stond het volgende:

Na de upgradeU ontvangt na de upgrade een e-mail op ???????@???????.nl (uiteraard even gecensureerd) met de stappen die nodig zijn om uw e-mail weer te kunnen lezen in uw nieuwe omgeving. Deze mail hebben wij nooit gekregen?
Het kan toch niet zijn dat dit nog langer gaat duren dat dan jullie hebben aangegeven? Alvast bedankt voor een reactie, Mvgr,  Thermisol Beek en Donk B.V.( 5741 HB 7)   

1 reactie

Reputatie 3
Badge +3
Goedemiddag, 

Balen dat u langer heeft moeten wachten dan wij in eerste instantie hebben beloofd. Als er 48 uur gezegd is, moeten wij ons er ook aan houden. Jammer dat dit niet is gebeurd.

Ik zie dat u inmiddels gebeld heeft met mijn collega van de telefonische klantenservice. U bent vervolgens doorverbonden naar het team dat gespecialiseerd is in cloud-diensten. 

Bent u door mijn collega's voldoende geinformeerd? 

Voor zover ik kan zien, lijkt de migratie inmiddels voltooid. Is dit ook uw ervaring? Ik help u graag verder! :-)

Met vriendelijke groet,
Burhan

Reageer