Heb nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt!
Wij ontvangen facturen voor een dienst (Zakelijk DSL) welke we sinds 5 juni 2020 al niet afnemen. Krijg het bij KPN maar niet voor elkaar de dienst op te zeggen. Ze beloven het en krijg zelfs een referentienummer, maar blijf toch facturen ontvangen. Ik heb de afd. opzeggingen al meerdere malen (> 8 keer) aan de lijn gehad (na soms lange wachttijden), wordt verkeerd doorverbonden, collega's die elkaar niet kennen, afdelingen (bv. Legacy, genoemd door een medewerker) waar ze nog nooit van gehoord hebben, etc.. Er wordt ook telkens naar andere afdelingen verwezen, waar je dan vervolgens niet mee wordt doorverbonden, dus maar weer opnieuw belt. Klacht ingediend en een klachtennummer ontvangen, maar na ca. een week blijkt de klacht verwijderd en kan ik weer een klacht indienen. Je kan het zo gek niet bedenken! Dit is nog erger dan de belastingdienst. Er wordt zelfs gezegd dat het heel vervelend is allemaal, maar dat niemand mij kan helpen. Hoe vind je dat?!!! De oplossing weten ze niet. Kan ook niet doorverbonden worden met een leidinggevende of iemand hoger in de boom. Er valt voor de zakelijke markt van KPN HEEL VEEL te verbeteren!!!!! Echt iets voor RADAR!