Vraag

Verhuizing binnen hetzelfde pand lukt niet via klantenservice

  • 31 October 2022
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Goedemiddag,

Op 1 december verhuizen wij met ons bedrijf van de 5e etage naar de 7e etage. Er staan meerdere bedrijven op dit adres, omdat dit een verzamelpand betreft.

Nu krijg ik het via de klantenservice niet voor elkaar om ons internet -en alles wat daarbij hoort- te verhuizen naar de 7e etage. KPN geeft aan dat zij niets met etages kunnen doen en dat iemand van het pand dat moet regelen. Het beheer van ons pand zegt dat zij hier niets vanaf weten en dat KPN een monteur moet sturen om dit te regelen.

Hoe kan ik dit het beste regelen? Kan ik inderdaad een afspraak met een monteur maken die dit voor ons omzet in het pand, of is dit iets wat KPN op afstand kan regelen?

Ik hoor graag hoe ik ervoor kan zorgen dat wij vanaf 1 december onze producten kunnen gebruiken op de 7e etage en dat alles op de 5e etage opgeheven wordt. 

Alvast bedankt!


2 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Goedemiddag @backofficehq, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik kijk graag even mee. Hoe de verhuizing geregeld kan worden, is het afhankelijk van de situatie.

Als jullie een eigen IS/RA-punt hebben, dan kunnen wij mogelijk ondersteunen. Heeft het pand een centraal IS/RA punt, en wordt van daaruit alles doorgetrokken, dan zal de pandbeheerder het moeten doen.

Voeg even je gegevens (klantnummer, adres) toe aan je profiel. Dan kan ik uitzoeken hoe het op locatie geregeld is.

Reputatie 5
Badge +5

Ik heb er zojuist verder naar gekeken met een collega. 

Er zijn op deze locatie inderdaad meerdere aansluitpunten en het lijkt erop dat deze vanuit een centraal punt van binnenkomst worden doorgetrokken. 

Ik zie dat er ondertussen een order is geplaatst. Maar aanleiding daarvan zullen mijn collega's van de Back Office Levering verder onderzoeken wat er nodig is om de verhuizing te regelen, en wat wij daarin kunnen betekenen. 

 

 

 

 

Reageer