Beantwoord

Website onbereikbaar -IP

  • 20 November 2015
  • 30 reacties
  • 1479 keer bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Tim,

Bedankt voor het weer oppakken.

Het heeft denk ik echt met de KPN verbinding te maken, zodra we erbuiten zijn is er geen enkel probleem.

Ik wacht weer af.
Vannochtend is het probleem weer opgelost.

Er is afgelopen nacht (net als voorgaande keren) ergens iets gebeurd waardoor de mail nu opeens weer werkt.

Graag toch nog de vraag laten uitstaan. Er moet toch ergens iets te zien zijn wat er afgelopen nacht is gebeurd? Is er misschien een server herstart o.i.d. welke de afgelopen nachten niet herstart was?

Want nu na de 3de keer schiet het niet echt op.
Hallo Tim,

Dit inderdaad nog niet geprobeerd.

Zodra het probleem weer speelt zal ik een proxy instellen.

Dan kunnen we waarschijnlijk zien of het in de modem/router zit of in de verbinding.

Bedankt voor het meedenken.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Internet/Website-onbereikbaar-IP/m-p/6703#M734Beste Dennis (   ),

Heeft u inmiddels nog weer last gehad van dit probleem?

Ik heb enkele hulpvragen uitgezet in de organisatie en deze komen allemaal uit op een probleem buiten het netwerk van KPN waar wij ook geen invloed op hebben. Een enig idee blijft om u van andere IP-adressen te voorzien uit een andere range.

 Ha Tim,

Tot nu toe nog geen problemen gehad.

Wel lag onze internet verbinding er vorige week enkele uren uit, dit hadden wij ook telefonisch gemeld. 

(Experia box v8 Internet lampje brand rood)

Dit was na enkele uren opgelost, misschien dat er toch ergens aan gewerkt was?
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Internet/Website-onbereikbaar-IP/m-p/6050#M648Dag Dennis,

Erg balen zeg, het leek weer even goed te gaan! Smiley Boos

Ik ga voor u kijken wat ik kan doen. Mogelijk zet ik een hulpvraag uit binnen de gehele organisatie. Een terugkoppeling kan daardoor even duren, ik houd u op de hoogte van de ontwikkelingen.

 Dag Tim,

Bedankt voor het oppakken.

Het mailsysteem dat gebruikt wordt is van onze organisatie, mocht je daar wat meer informatie over nodig hebben, laat het me even weten. Ik volg het vanaf de zijlijn. 

Ik wacht het even af.

Reageer