wegvallend internet kpn

  • 6 maart 2018
  • 2 reacties
  • 77 keer bekeken

Hallo KPN,

Al enige tijd heb ik internet, telefonie en mobiel bij jullie lopen.
Helaas heb ik geen goede wifi verbinding en werkt het internet niet goed.
Ik kan vaak niet eens normaal bestellingen doen bij de groothandels en mails ophalen op mijn computer.

Ik heb al een aantal keer met de klantenservice gebeld en er zijn 2 monteurs langs geweest.
Zij zeiden dat het inkomende signaal goed was en dat mijn Airport-express niet goed staat ingesteld.
(heb apple support gebeld en alles staat goed ingesteld)
Nou heb ik die Apple Airport-express juist aangeschaft voor een wat betere WIFI want de experia-box heeft helemaal vaak wegvallende en slechte verbinding.
Nou hoorde ik ook dat de experiabox wifiproblemen heeft en deze niet goed werkt.

Helaas kunnen jullie niet leveren wat er belooft is, ik wil deze keer echt een oplossing.
Ik wil goed werkend internet anders moet ik mijn abonnement opzeggen en wil ik mijn geld terug.

Met vriendelijke groet,

Donny Schutte

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Hi @Donny Schutte,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat ontzettend naar om te lezen dat het internet niet naar behoren werkt. Daar zit natuurlijk niemand op te wachten. Ik help u daarom graag om te onderzoeken óf en hoe we dit op kunnen lossen.

Als ik u goed begrijp hebben mijn collega's dus aangegeven dat de WiFi niet goed werkt door de Airport-express, toch? En u heeft juist de Airport-express in gebruik genomen om een stabiel WiFi signaal te krijgen. Begrijp ik het zo goed?

Om op onderzoek te gaan ontvang ik graag een privébericht met de volgende gegevens: het klantnummer van uw pakket, postcode + huisnummer, naam van de contractant/bedrijf en de laatste 4 cijfers van de IBAN.

Tot slot heb ik ook nog een aantal vragen:

- Heeft u alleen problemen met WiFi? Of ook als u pc's met een kabel op internet aansluit?
- Wat voor apparatuur heeft u op het internet aangesloten?
- Gebruikt u naast de Airport-express ook WiFi versterkers?
Reputatie 6
Badge +6
Hi @Donny Schutte,

Bedankt voor uw privébericht!
Ik ben op onderzoek gegaan en ik weet waar het issue vandaan komt.
De afgelopen periode (ongeveer sinds december) zijn er landelijk problemen naar voren gekomen met het modem dat u ook heeft. Sindsdien zijn wij alles aan het onderzoeken en op dit moment worden er updates naar de modems gepusht om het probleem op te lossen. Als tussentijdse oplossing kan ik u op uw mobiele abonnement (waarmee u ook KPN Compleet bent) eenmalig een databundel van 50 GB toevoegen. Op deze manier kunt u eventueel uw mobiel inzetten als hotspot voor een draadloze verbinding. Zal ik deze bundel voor u activeren?

Reageer