Beste antwoord door Tim
Bekijk origineel
Hi @verli158 , welkom op het Zakelijk KPN Forum! 🙂
Lastig dat de wifi verbindign niet mee werkt. Een verivicatiefout betekent meestal dat de beveiligings wachtwoord niet overeenkomt en een ander wachtwoord ingesteld staat. Als de standaard instellingen niet werken, is het een optie om het modem van een fabrieksreset te voorzien. Graag verneem ik van u of het is gelukt om verbinding te maken, zo niet help ik u graag verder!
Lastig dat de wifi verbindign niet mee werkt. Een verivicatiefout betekent meestal dat de beveiligings wachtwoord niet overeenkomt en een ander wachtwoord ingesteld staat. Als de standaard instellingen niet werken, is het een optie om het modem van een fabrieksreset te voorzien. Graag verneem ik van u of het is gelukt om verbinding te maken, zo niet help ik u graag verder!
Hallo @verli158 , jammer dat het niet is gelukt. Een ander idee is om de servicetool te gebruiken om een nieuw wachtwoord in te stellen voor uw Wifi netwerk.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.