sinds een maand of 2 heb ik het issue dat de witte KPN Experia v8 de verbinding verliest. Je merkt dat je opeens niet meer kunt internetten en als je dan kijkt in de logging van de KPN box dan zie je dit voorbij komen (*** gezet om IP af te schermen):
02/24/2015 17:27:42 If(ATM1) PPP connection ok !
02/24/2015 17:27:41 Use unnumbered ip 62.207.***.97 as IF(ATM1) address.
02/24/2015 17:27:41 If(ATM1) get secondary DNS IP:194.151.228.34
02/24/2015 17:27:41 If(ATM1) get primary DNS IP:194.151.228.18
02/24/2015 17:27:41 If(ATM1) get IP:62.207.***.97
02/24/2015 17:27:40 If(ATM1) start PPP
02/24/2015 17:27:40 DSL Media Up !
02/24/2015 17:27:13 If(ATM1) stop PPP
02/24/2015 17:27:10 DSL Media Down !
Als ik nu kijk in de laatste week dan is de box 31 keer de verbinding kwijt geraakt.
Nu heb ik dit al gemeld bij de storingsdienst en toen is een monteur aangestuurd, die heeft de lijn gemeten e.d. en gaf aan dat als het probleem zou voortduren er opnieuw een melding gemaakt moet worden. Na anderhalve week opnieuw gebeld en nieuwe monteur geweest, die heeft de aansluiting overgezet op een ander aderpaar maar het blijft huilen met de pet op.
Als ik Google dan zie ik o.a. dit:
http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thre
Daarnaast vind ik hier ook genoeg problemen over de V8 Experia.
Wat kan ik het beste doen wat dit is ronduit vervelend!
Gr. Lars