Beantwoord

Zakelijk abbonement afsluiten

  • 11 September 2022
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Hallo,

 

ik wilde zojuist een aanvraag doen voor een zakelijk abbonement voor internet en tv maar ik krijg een foutmelding op de tekenbevoegdheid terwijl de eenmanszaak op alleen mijn naam staat en er sinds KVK-inschrijving niks is veranderd 

icon

Beste antwoord door Rick S. 12 September 2022, 10:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @Joyce Beset

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Excuses voor de late reactie. Wij zijn op werkdagen aanwezig tussen 08.00 - 18.00 uur. Vandaar dat we het topic vanochtend pas gezien hebben.

Wat balen dat je deze foutmelding kreeg en de bestelling niet kon voltooien! Dat is natuurlijk niet de bedoeling, Heb je toevallig al telefonisch contact gehad (telefonisch zijn we natuurlijk wel in het weekend te beschikbaar)?

Natuurlijk helpen we je alsnog graag verder en zoeken we uit waarom je deze foutmelding kreeg. Wij kunnen de bestelling uiteraard ook voor je plaatsen.  

Hallo! 
 

nee ik heb niet meer gebeld aangezien het al best wel laat op de avond was. 
Zouden jullie het voor me willen plaatsen ? 
 

ik hoor het graag! 

Reputatie 7
Badge +6

Hey Joyce, 

Maar natuurlijk plaats ik de order graag voor je! 
Kun je mij dan verder uitleggen welk pakket je wilt hebben? Het gaat denk ik om een Kleinzakelijk Hussel Internet pakket, toch? 

Ik hoor graag welke internetsnelheid je wilt, hoeveel tv-ontvangers je nodig hebt en welke andere onderdelen je in het pakket wilt hebben. Ik stuur je zo een privébericht met een lijstje van de gegevens die ik nodig heb om de order te plaatsen. Wil je trouwens ook gebruik maken van de overstapservice om het pakket bij je oude provider op te laten heffen? Zo ja, hoor ik graag bij welke provider dat pakket loopt, of het een zakelijk of particulier abonnement is en wat het klantnummer van dat pakket is. 

Reageer