Vraag

zakelijk gegevens onbekend

  • 2 April 2023
  • 7 reacties
  • 236 keer bekeken

Hi,

Ik probeer me te abonneren op zakelijk internet en tv maar het lijkt niet mogelijk? Mijn bedrijfsgegevens worden niet geverifieerd door het systeem. Wat zou hiervoor de reden kunnen zijn? Ik heb ongeveer 5 maanden geleden Ziggo zakelijk gekocht met hetzelfde kvk nummer.


7 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Goedemorgen @Peker, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Bedankt dat je ons hiervoor benadert. Wat voor melding kwijt je precies? Het komt weleens voor dat je als tekenbevoegde niet herkend wordt. Als het via de website niet lukt, kunnen we je natuurlijk ook verder helpen met je aanvraag hier of via 0800 0403, Twitter DM, Facebook PM of chat.

Bedankt voor je reactie. Ik zet hieronder een zinnen van website van Kpn . In het kpn-systeem staat mijn bedrijf als onbekend.  terwijl andere bedrijven zoals Ziggo en T-mobile mijn bedrijf erkennen en accepteren als bekend..

 

"Deze tekenbevoegde kunnen wij helaas niet vinden in het systeem. Controleer of de naam juist is ingevoerd, en of deze persoon tekenbevoegd is. Lukt het toch niet? Dan helpen we je graag verder via 0800-0403.”"

  1. Peker
Reputatie 5
Badge +5

Goedemorgen @Peker,

Dat is wel gek inderdaad. Hoe voer je jouw naam precies in? Als ‘P. Achternaam’ of als ‘P Achternaam’? Als je een punt hebt gebruikt kan je die laatste vorm proberen zonder punt. En anders kunnen we je via andere wegen verder helpen met je aanvraag. Dan is het waarschijnlijk een fout in de database of een ander probleem in de koppeling tussen de website en KvK.

`Goedenavond,

Ja hoor, Ik heb alle keuzes geprobeerd maar niet gelukt me. Jammer en interessant. Ik weet niet waar probleem is.

Reputatie 5
Badge +5

Goedemorgen,

Is het inmiddels wel gelukt om de aanvraag te doen via een andere weg?

Jammer , het lukt me niet. Ik heb alle versies geprobeerd maar kan niet.  Systeem van KPN heeft mij niet vinden.

groetjes.

Osman

Reputatie 5
Badge +5

Dat is jammer inderdaad, ik zal je verder helpen met de aanvraag. Zou je mij via een privébericht een overzicht willen sturen van wat je precies probeert aan te vragen via de website met onderstaande gegevens erbij? Dan zorg ik dat het in orde wordt gemaakt.

  • Bedrijfsnaam
  • Rechtsvorm
  • Postcode + huisnummer
  • Kvk-nummer
  • BTW-nummer
  • Contactpersoon voor- en achternaam
  • Geboortedatum
  • Contact telefoonnummer
  • Contact mailadres
  • IBAN rekeningnummer

* Als je wilt dat wij je abonnement bij de oude (zakelijke) provider opzeggen, ontvang ik graag nog de naam en het klantnummer van je oude provider.

Reageer